توئیتر لیست «کاربران مورد علاقه»را تهیه می‌کند!

کاربران با روش جدید ،به راحتی می توانند به موضوعات مورد علاقه خود دست پیدا کنند.

0

به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی دیلی تلگراف،سخنگوی شبکه اجتماعی توئیتر اعلام کرد که این شرکت با تهیه لیست “چه کسی برای همراهی” کاربران را در پیدا کردن علاقمندی های خود در مورد مکانها و افزاد و سرویس‌های مختلف یاری خواهد کرد.

به این ترتیب کاربران می‌توانند دوستان بیشتر و مناسب تری را بر اساس علاقمندی ها‌ی خود پیدا کنند(پیش تر پیدا کردن تاپیک های مورد علاقه بر اساس جستجو بر اساس نام وارد شده توسط کاربر بود) و برای این کار کافیست تا در کنار گزینه ارسال پیام بر روی Who To Follow کلیک کرده تا وارد صفحه مربوطه شوید.

Untitled

به عنوان مثال اگر شما از طرفداران موسیقی هیپ هاپ هستید به راحتی می توانید هنرمندان هیپ هاپ را با تایپ کردن کلمه هیپ هاپ جستجو و پیدا کنید .

پیش از این کاربران فقط در لیست های سالانه مجلاتی مانند فوربس می‌توانستند لیست افراد مورد توجه را پیدا کرده و با آنان در توئیتر همراه شوند و این یکی از بهترین راه کارها برای کاربرانی است که در ابتدای راه بوده و می خواهند به وسیله این سرویس افراد مورد علاقه خود را پیدا کرده و و یا به عضویت کلوب طرفداران  منچستر یونایتد و فرمول وان در توئیتر راه پیدا کنند.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.