وسوسه بازگشتن به دنیای عکاسی با دوربین‌های آنالوگ!

آر-ئی 35 به نوعی یک کارتریج دیجیتال برای دوربین‌های عکاسی آنالوگ است تا شاید بتواند بر وسوسه عکاسان این دوربین‌ها برای وفادار ماندن به دوربین آنالوگ قدیمی‌اشان بیفزاید.

4

به گزارش فارنت و به نقل از گیزمودو هنوز هم عکاسانی وجود دارند که با وجود امکانات فوق‌العاده عکاسی و دوربین‌های دیجیتال علاقه‌ای به ترک دوربین آنالوگ خود نداشته و هنوز از شر آن راحت نشده‌اند.

RE-35  نام محصولیست که به نوعی یک کارتریج دیجیتال است که شاید بتواند بر وسوسه این گونه عکاسان برای وفادار ماندن به دوربین آنالوگ قدیمی‌اشان بیفزاید.

RE35_cartidges

این کارتریج دیجیتال در واقع به نوعی یک حلقه فیلم دیجیتال است که با قرار گرفتن در داخل دوربین های آنالوگ همان وظیفه فیلم‌های عکاسی را بر عهده داشته اما تصاویر ضبط شده بر روی خود را به وسیله یو.اس.بی منتقل می‌کند.

packshots_RE35

این محصول که قابلیت استفاده در تمام دوربین‌های 35 میلیمتری را دارد در سه مدل به بازار عرضه خواهد شد که این سه مدل به ترتیب قابلیت ذخیره تصاویر با کیفیت‌های 4 ، 8 و 12 مگاپیکسل را دارا می‌باشند.

فارنت: محصول بالا به نظر فوق‌العاده ایده‌آل به نظر می‌رسد. امیدواریم این خبر در کنار خبرهایی که این روزها به عنوان خبر سیزده و یا اول آوریل منتشر می‌شوند، شوخی از آب درنیامده و تحقق پیدا کند!

به‌روز رسانی: حدس ما درست از آب درآمد و وب سایت محصول معرفی شده با اذعان به دروغ بودن خبر مذکور، استقبال عمومی از این محصول را نوید دهنده عرضه چنین محصولی دانسته است.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

4 نظر برای این مطلب
  1. سینا می‌گوید

    من می خوام من میخوام
    ممممممممممممممممممممممممممممممننننننننننننننننننننننننن
    مممممممممیییییییییییییییی خخخخخخخخخخخوااااااااااااااااااااممممممممممممممممم

  2. مهدی می‌گوید

    همون حدستون درست بود. دروغ آوریله. به سایتش مراجعه کنید خودش گفته.

    فارنت: شانس آوردیم حدس زدیم قبلش

  3. Meisam می‌گوید

    ایول خیلی عالیه.اصلا باورم نمیشه چنین چیزی ساخته شده باشه خیلی خوشحالم کرد این ایده

  4. امین می‌گوید

    بعیده دروغ نباشه!