صدای موشواره‌ات را به خاطر بسپار!/عرضه اولین موشواره بی‌صدا

یک شرکت آلمانی موفق به عرضه موشواره ای شده است که به فناوری سوئیچینگ خاموش مجهز بوده و نسبت به سایر محصولات رایج در بازار از صدای تولیدی کمتری برخوردار است.

6

به گزارش فارنت و به نقل از گیزمگ صدای کلیک‌‌های مداوم موشواره اگر چه برخی اوقات جذاب و حتی برای تائید انجام کلیک لازم به نظر می‌رسد اما برای افرادی که به وب‌گردی‌های شبانه و سکوت در محیط اطراف خود عادت دارند بعضی مواقع آزاردهنده به حساب می‌آید.

اگر چه باتوجه به مکانیسم موشواره حذف این صدای آزاردهنده آسان به نظر نمی‌رسد اما شرکت آلمانی نکسوس ادعا می‌کند موفق به حذف این صدا شده است. این شرکت معتقد است که در این روزها و با وجود صفحات لمسی در لپ‌تاپ‌ها و تبلت‌ها با صفحات لمسی دیگر نیازی به شنیدن این صدای آزاردهنده حتی برای اطمینان از کلیک نیست و به راحتی می‌توان انجام شدن یک کلیک را از روی صفحه نمایش متوجه شد.

silent_nexus_mouse

این شرکت اعلام کرده است که موفق به کشف فناوری سوئیچینگ خاموش (silent switching technology) شده و آن را بر روی دو محصول جدید خود نصب کرده است تا صدای جیرجیر آنها را ساکت کند.

اولین محصول مجهز به این فناوری، موشواره مدل sm7000 این شرکت است که در دو رنگ مشکی و سفید براق و با دقت 1000 و 1600 dpi و کلید ذخیره خودکار انرژی (auto power save) عرضه شده و به فناوری بی‌سیم یو.اس.بی 2.4GHz  مجهز است. این محصول با قیمت 29.95 دلار به فروش گذاشته خواهد شد.

silent-Nexus-mouse

برادر بزرگتر محصول بالا، sm8000 دیگر محصول این شرکت است که از همان فناوری بی‌سیم بهره می‌برد و تنها تفاوت آن بهره‌گیری از 5 کلید با وجود فناوری سوئیچینگ خاموش است. هر دو مدل برای راه‌اندازی به دو باطری AAA احتیاج داشته و در هفته‌های آینده به بازار عرضه خواهند شد.

برای بررسی میزان صدای تولید شده از این موشواره در قیاس با موشواره‌های رایج در بازار می‌توانید این ویدیو در یوتیوب را ببینید.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

6 نظر برای این مطلب
  1. رامین می‌گوید

    دقیقا منم اومدم همین پیغام آخر رو بزارم که دیدم یکی گذاشته
    منم دقیقا مدل A4Tech Noiseless رو بیشتر از 3 ساله استفاده میکنم و جالب اینکه تنها با قیمت 5 هزار تومان !
    برای کی بورد بی صدا هم از :

    logitech illuminated keyboard استفاده میکنم
    که دارای کمترین صدا توی تمام کیبورد های موجود داخل ایران هست :)

  2. saeed می‌گوید

    من موس بیصدام رو 4 سال پیش خریدم کاملآ بی صدا A4TECH Noiseless mouse

    منظور از این خبر نفهمیدم .. .

    اما توصیه میکنم حتمآ از مدل های بی صدا استفاده کنید

  3. تایتن می‌گوید

    وای آرزوم به حقیقت پیوست :دی

  4. Mr.Silverlight می‌گوید

    ایول چه اختراعی ؟
    خوب آدم می ره یه موس لمسی اپل می گیره ؟
    من نمی دونم چرا برای اولین بار؟
    اگه به بی صدا بودنه که اپل این کار رو کرده. اما اگر در زمینه موس های غیر لمسی بله برای اولین باره

    1. مجید می‌گوید

      :)))
      موس اپل لمسی نیست کلیکش برادر !
      اگه منظورت Magic Mouse هست باید بگم که فقط قابلیت هایی مثل زوم و اسکرول و … لمسی هست و برای کلیک کردن باید دکمه رو فشار بدید که اونم صدا میده در هر صورت :|

  5. مهران می‌گوید

    البته من نمی دونم این موس ها تا چه حد بی صدا هستند
    اما موس هایی حدود 10 سال پیش وجود داشت که تقریبا بی صدا
    بودند و صدای کلیک اونها با دقت خیلی زیاد قابل فهم بود