دوربین جدید پاناسونیک شما را «آرایش» می کند!

در سیستم جدید دوربین پاناسونیک چین و چروکها از بین رفته و دندانها سفیدتر نشان داده خواهند شد.

8

به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی دیلی تلگراف،خانم ها بهتر است دیگر نگران درهم ریختگی و آشفتگی صورت خود در مقابل دوربین نباشند زیرا پاناسونیک این مشکل را نیز حل کرده است.

در یک سیستم جدید که در دوربین های سری جدید شرکت پاناسونیک با نام Beauty Retouch  یا همان دستکاری زیبایی قرار داده شده است  چین و چورکهای صورت از بین رفته و همچنین دندانها سفید تر نشان داده خواهند شد.

panasonic-lumix-dmc-fp7-590

دوربین دیجیتال پاناسونیک مدل Lumix DMC-FP7 ،با سیستم نرم افزار رنگ آمیزی پیشرفته‌ای آرایش را به صورت اضافه کرده و پوست صورت را صاف تر نشان می‌دهد.

article-0-0B51B7A800000578-612_634x354

در ضمن در این دوربین حالت های مختلفی برای انجام کارهای مختلف برای مدهای پرتره و عکس از صورت وجود دارد به طوریکه باعث تمیز شدن پوست و سفیدی دندانها به صورت بسیار جالبی نیز می‌شود و در حالت   face fixingشما می‌توانید تغییرات بیشتری بر روی پوست صورت ایجاد کند و در صورت لزوم قیافه را ترسناک نیز بکیند.

panasonic-lumix-beauty-retouch-camera-before-after-shternie-590bes031611

آرایش صورت دارای حالتهای مختلفی است به طوریکه شما می‌توانید یک تغییر کلی در بنیان صورت ایجاد کنید  و تعیین کنید که کدام  رنگها در لب ها و گونه ها و حتی چشم ها نیز بکار رود و حتی با گزینه‌های پیشرفته‌تر رنگهای بسیار نادرتری را نیز انتخاب کنید که در این صورت بیشتر شبیه اشباح خواهید شد!وبهترین نتیجه در حالت Esthetic mode است که در حدود 60 تا 890 درصد حالت بهتر و روشن تری به پوست و دندانها می بخشد.

panasonic-lumix-beauty-retouch-camera-before-after-heather-590bes031611

شما در عکسهایی  که توسط Lumix DMC-FP7 گرفته شده است می توانید تفاوت سنی تا 10 سال را نیز مشاهده کنید که بیشتر به درد خانم هایی می‌خورد که نمی‌خواهند هیچ گاه غبار گذشت زمان را بر روی چهره خود احساس کنند و شاید هم آقایان هم بخواهند خودی نشان دهند! و در ضمن این دوربین 16 مگاپیکسلی و دارای صفحه نمایش 3.5 اینچی است.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

8 نظر برای این مطلب
  1. ehsan می‌گوید

    kheyly mozakhrafe

  2. kian می‌گوید

    بیشتر به درد پیرزنها و خانمهای دم بخت میخوره

  3. najme می‌گوید

    عکس ها خیلی مصنوعی هستند.مخصوصاً دندان هااااااااااااا.

  4. ar30 می‌گوید

    قیمتش چنده؟

    یه دوربین باید بخرم

  5. هنردوست می‌گوید

    این که کاری نمی‌کنه. یک فیلتر نرم کننده داره. بعدش ستریشنش رو یکی دو درجه بالا می‌بره. آخرش هم یکم شارپ می‌کنه عکس رو .

  6. سعید می‌گوید

    اون وقت این دوربین عکس برداریه یا تصویر برداری؟ (به فرق عکس و تصویر دقت شود!)

  7. نجمه می‌گوید

    دقیقا مثل جی ال باکس ایرانی

  8. ا[د]مین می‌گوید

    خیلی مصنوعی شدن که! مخوصوصا عکس سومی!