شبکه اجتماعی MySpace هر ماه ده میلیون کاربر از دست می‌دهد!

این پایگاه اجتماعی در حدود 50 میلیون کاربر خود را از دست داده است.

2

به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی افتردان ،بر طبق آخرین آمار اعلام شده توسط موسسه comScore ،شبکه اجتماعی مای اسپیس اوضاع تاسف باری دارد.

بر طبق آخرین امار اعلام شده توسط کام اسکور ،شبکه اجتماعی مای اسپیس حدفاصل ماه های ژانویه و فوریه امسال در حدود 10 میلیون ریزش کاربر داشته است بطوریکه کاربران آن از 73 میلیون به 63 میلیون نفر رسیده است.

بر طبق آمار سال گذشته که این شبکه اجتماعی دچار ریزش 50 میلیون کاربر شده است بطوریکه در فوریه 2010 این شبکه در حدود 110 میلیون کاربر فعال در این شبکه مشغول گفت و گو در مورد سرگرمیهای مورد علاقه خود بودند.

این در حالی است که این سرویس برای مدت طولانی در صدر فهرست شبکه های اجتماعی قرار داشت  ولی با رشد محبوبیت فیس بوک به 600 میلیون کاربر ،این شرکت نیز با ریزش کاربران خود روبرو شد و به همین دلیل پس از تعدیل نیمی از پرسنل خود ؛شرکت نیورکروپ صاحب این شبکه اجتماعی در اندیشه فروش آن است.

Myspace_compare_facebook

قیمت گذاری برای این پایگاه اجتماعی در سال 200 5 در حدود 330 میلیون دلار بود که البته انتظار می‌رود اکنون قیمتی در حدود 50 میلیون دلار داشته باشد.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. ar30 می‌گوید

    فیس بوک واقعا متفاوت ظاهر شده
    روندش رو به رشده
    من خودم قبلا ماه یه بار میرفتم توش . ولی الان هر روز!

  2. ا[د]مین می‌گوید

    از نظر بنده آینده تمام شبکه های اجتماعی همین خواهد بود!
    اورکات … فرندزتر … ببو … مای اسپیس … [فیس بوک؟]