حمله پرندگان خشمگین به بازی‌های کنسولی!

پیتر وسترباکا معتقد است که در حال حاضر بازی‌های تلفن همراه دارای منفعت بیشتری برای توسعه دهندگان هستند.

0

به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی VG247 ،پیتر وسترباکا یکی از بنیان‌گذاران استودیوی بازی‌سازی رویو خالق پرفروش‌ترین بازی تلفن همراه یعنی پرندگان خشمگین معتقد است که دیگر دوران بازی‌های کنسولی به سر آمده است.

او در این مورد گفت:”در بهترین حالت یک بازی در حدود 40 دلار قیمت دارد که با توجه به عدم امکان بروز رسانی و حل باگ‌های احتمالی ،ساخت این گونه بازی‌ها دیگر به صرفه نیست و از طرفی نیز قیمت آن نسبت به بازی‌های قابل دانلود بسیار بیشتر است”.

angrybirds

او همچنین تلفن همراه را به دلیل اینکه همیشه همراه کاربر بوده و به نوعی کاربر را درگیر خود می‌کند را مقدم بر بازی‌های کنسولی دانسته است.

البته او اعتراف می‌کند که هیچ وقت نمی‌توان بر روی سود دهی یک بازی بر بستر تلفن همراه حساب ویژه‌ای باز کرد هرچند مانند بازی پرندگان خشمگین دارای رکورد دانلود بیش از 100 میلیون بار بوده باشد.

در ضمن پیتر وسترباکا ،سیاست آینده این شرکت را بیرون رفتن از زیر سایه پرندگان خشمگین و تنوع در محصولات این شرکت اعلام کرد.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.