اپل انتظار فروش 600 هزار iPad2 را در 24 ساعت اول دارد!

این شرکت با توجه به تاکتیک مناسب فروش، انتظار فروش 600 هزار تبلت جدید خود را دارد.

2

به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی افتردان ،بنا برگزارش منابع مختلف خبری،اپل انتظار دارد تا در 24 ساعت اول فروش نسل دوم تبلت خود که در روز 11 مارس بوده است رکورد فروش 600 هزار عددی بر جا بگذارد.

تیم باخاران یکی از استراتژیستهای دنیای فن اوری در این مورد می‌گوید:”البته دور از انتظار نیست زیرا تمامی تاکتیکهای اپل در این چند ساله موفق بوده است”.

photo-1

باخاران که در حدود 20 سال است در سطح اول بازار به فعالیت خود ادامه می‌دهد در ضمن اعلام کرد که پیش بینی او فروش 500 هزار دیوایس در 24 ساعت اول است.

او اعلام کرد که این فروش خوب به دلیل افزایش خرده فروشی های بزرگ توسط اپل است که تارگت ،وال مارت و Best Buy از جمله آنان است.

تحلیلگران موسسه رودمن و رنشاو نیز انتظار دارند که این فروش بین 500 تا 600 هزار عدد باشد و البته اشوک کومار معروف نیز می‌گوید که iPad2  دارای بهترین فروش در تاریخ تبلت‌ها خواهد بود.

620-ipad2price

گفتنی است که iPad 2 نسبت به نسل اول خود دارای پردازنده دوهسته ای A5 ، پردازنده گرافیکی جدید ،دوربین دوگانه و همچنین در حدود 33 درصد نازک تر است که دارای برنامه‌های جانبی اختصاصی همچون iMovie و GarageBand است.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. ali می‌گوید

    معلوم نیست
    احتمالا همینطور باشه محسن جان

  2. حسين می‌گوید

    سلام انگار بجای 24 ساعت نوشتین 214 ساعت :دی
    “باخاران که در حدود ۲۰ سال است در سطح اول بازار به فعالیت خود ادامه می‌دهد در ضمن اعلام کرد که پیش بینی او فروش ۵۰۰ هزار دیوایس در ۲۱۴ ساعت اول است.”

    فارنت: ممنون اصلاح شد