نتایج جستجوی گوگل را خودتان مدیریت کنید!

کاربران می توانند به راحتی با زدن گزینه مسدود کردن ،وب سایت را از فهرست خود حذف کنند.

1

به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی دیجیتال ترند ،شرکت گوگل چندی پیش الگوریتم جستجوی خود را برای بهبود کیفیت جستجو و همچنین حذف کردن وب سایت‌های کم ارزش به روز کرد و حالا شرکت گوگل با یک راهکار جدید که در بروز رسانی موتور جستجوگر خود اعمال کرده است کاربران را در خلاصی از وب سایت‌های کم ارزش و مزاحم یاری کرده است.

Block-Websites-In-Search-Results

این راهکار جدید به این صورت است که کاربران وقتی در نتایج جستجوی خود یک وب سایت را مزاحم و بدون محتوا ارزش یابی کردند به راحتی می‌توانند با زدن گزینه Block در کنار نام وب سایت ،این وب سایت را از فهرست جستجوی خود مسدود کرده و به این ترتیب دیگر در نتایج جستجوی خود آن وب سایت را مشاهده نخواهند کرد.

این کار علاوه بر مزیت بسیار برای کاربران ،یک مزیت بزرگتر نیز برای گوگل در پی دارد و آن این است که این شرکت به صورت کاملا رایگان ،از کاربران در مورد وب سایت‌های کم ارزش نظر سنجی کرده و  وب سایتهای در صدر فهرست را از بانک اطلاعاتی خود به صورت کامل حذف می‌کند و در بلک لیست قرار می‌دهد.

List-of-Blocked-Websites

در ضمن اگر شما بخواهید که  وب سایت‌های مسدود کرده خود را مدیریت کنید و یا اینکه وب سایتی را از لیست سیاه خارج کنید باید در پست الکترونیکی خود لاگین کرده تا بتواندی این فرایند را نیز انجام دهید.

این قابلیت برای تمام کاربران انگلیسی زبان در طی امروز و فردا فعال شده و برای سایر کاربران نیز به تدریج راه اندازی خواهد شد و از نسخه کروم 9 ،فایر فاکس 3.5 و اینترنت اکسپلورر 8 به بالا پشتیبانی می‌کند.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. هادی می‌گوید

    خیلی عالیه. هر وقت می خواستم یه چیزی رو سرچ کنم این سایت های تبلیغاتی میومدن بالا . خیلی افتضاح بود