لنووو با همکاری اینتل «همکلاسی» را برای کودکان می‌سازد!

این نت‌بوک از پردازنده اتم اینتل N455، یک یا دو گیگابایت رم و سیستم عامل ویندوز 7، صفحه نمایش 7 اینچی و دوربین 1.3 مگاپیکسلی مجهز خواهد بود.

0

به گزارش فارنت و به نقل از Mashable شرکت لنووو در همکاری مشترک با شرکت اینتل درصدد ساخت نت‌بوکی ویژه نونهالان با عنوان Classmate+ (همکلاسی) و عرضه آن در کشورهای در حال توسعه است.

نت‌بوک همکلاسی، نت‌بوک چندان قدرتمندی نخواهد بود اما به اندازه‌ای قدرت خواهد داشت که بتواند کارهای عادی و وظایف خود را به خوبی انجام دهد.

Intel-Lenovo-Classmate

این نت‌بوک از پردازنده اتم اینتل N455، یک یا دو گیگابایت رم و سیستم عامل ویندوز 7 بهره خواهد برد. این نت‌بوک همچنین به صفحه نمایش anti-glare (ضدبازتاب نور) 7 اینچی، دوربین 1.3 مگاپیکسلی، امکان ارتباطی وای‌فای، دو بلندگو و باطری‌ در دو نوع 3 سلولی و 6 سلولی مجهز خواهد بود.

حافظه داخلی این نت‌بوک‌ها در دو نوع 8 گیگابایتی از نوع SSD و یا 160 یا 250 گیگابایتی HHD خواهد بود و این نت‌بوک در هنگام بسته‌دن به صورت کیف مدرسه درآمده و وزنی معادل 1.33 کیلوگرم با باطری 3 سلولی و 1.54 کیلوگرم با باطری 6 سلولی خواهد داشت.

classmate_lenovo

این نت‌بوک در فروشگاه‌ها عرضه نشده و به صورت مستقیم به موسسات و مراکز آموزشی و فرهنگی فروخته خواهد شد. اولین محموله 158 هزار عددی از این نت‌بوک‌ها در بهار سال آینده در آرژانتین و توسط سازمان ایبروآمریکن عرضه خواهد شد.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.