اولین به‌روزرسانی «ویندوز فون 7» استخوانی در گلوی سامسونگ!

بیشترین شکایات ثبت شده در فروم وین‌فون مایکروسافت در روز چهارشنبه مربوط به این نکته است که به‌روز رسانی تا نقطه خاصی حرکت کرده و سپس متوقف می‌شود که این مورد معمولا به همراه برخی پیام‌های خطا مشاهده می‌شود.

4

به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی سی‌نت با توجه به شکایات و گزارش‌های منتشر شده در فروم‌های اینترنتی به‌روز رسانی سیستم عامل «ویندوزفون 7» شرکت مایکروسافت برای دارندگان تلفن‌های همراه شرکت سامسونگ مجهز به این سیستم عامل همچنان با اختلال روبروست.

مایکروسافت روز چهارشنبه و ده روز پس از آنکه اولین به‌روزرسانی ویندوز فون این شرکت برای کاربران با مشکل روبرو شد،  دوباره سرویس بروز رسانی خود را راه‌اندازی کرد که این بار کاربران تلفن همراه سامسونگ در موارد متعدد نتوانسته‌اند این به‌روز رسانی را دریافت و یا به صورت ناقص دریافت کرده‌اند.

Samsung-Winphone-7-Update-Fail

اولین تلاش مایکروسافت برای عرضه به‌روز رسانی وین‌فون 7 که تنها بسته‌ای کوچک برای تسهیل به‌روزرسانی‌های آینده بود به طور تقریبی در دسته کوچکی از کاربران و از هر ده کاربر برای یک کاربر رخ داده بود که اکثر آنها را کاربران سامسونگ تشکیل می‌دادند.

بیشترین شکایات ثبت شده در فروم وین‌فون مایکروسافت در روز چهارشنبه مربوط به این نکته است که به‌روز رسانی تا نقطه خاصی حرکت کرده و سپس متوقف می‌شود که این مورد معمولا به همراه برخی پیام‌های خطا مشاهده می‌شود.

مایکروسافت در صفحه توئیتر وین‌فون 7 خود اعلام داشته است که این شرکت اکنون به دنبال یافتن راه‌حلی برای این موضوع است و به مشتریان خود توصیه کرده است که تا پیدا شدن این راه‌حل از اقدام به به‌روزرسانی در این دستگاه‌ها دست نگه‌دارند.

گفتنی است که در این به‌روز رسانی کوچک، قابلیت کپی /پیست و همچنین بهبود مارکت پلیس و آماده سازی برای بروز رسانی اصلی در نظر گرفته شده است.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

4 نظر برای این مطلب
  1. رها می‌گوید

    گوشی های ویندوز کاملا شکست خورده هستن و اصلا طرفداری ندارن.رقابت فقط بین اپل و اندروید هست.مایکروسافت فقط برای حفظ آبرو و اعتبار برای محصولات دیگش به عرضه محدود اونها ادامه میده.

  2. تایــتان می‌گوید

    درست میشه ناراحت نباشید – مایکروسافت داره می گه ما آپدیت کاریم .
    حالا آپدیت نشه مگه چی میشه ؟ الان اچ تی سی شد بسه

  3. آرش می‌گوید

    وینفون مبرفت که اینده خوبی را نشان دهد اما متاسفانه دچار مشکلات زیادی در جهان و مشکلات عدیده ایی برای کاربران ایرانی است

    به نظر من حداقل تا یکسال آینده هیچ برتری نسبت به آندروید ندارد
    با سیستم عامل مک هم کار نکرده ام و نظری مقایسه ایی با ان ان نمیتوان بگویم به جز اینکه از سیاست تمام بسته جابز اصلا خوشم نمی آید

  4. سعید اکبرزاده می‌گوید

    wp7 اگه مایکروسافت این خربازی ها رو درنیاره آینده خوبی داره.