اپل « iPad2» را معرفی کرد

این تبلت دارای دو خروجی Hdmi و همچنین یک جلد هوشمند است

6

به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی اپل اینسایدر،شرکت اپل در کنفرانس مدیا اونت چهارشنبه به معرفی نسل دوم تبلت جادویی خود پرداخت.

در حالی که همگان نگران غیبت استیو جابز در این مراسم بودند باز هم او در صحنه حاضر شده و به معرفی نسل دوم تبلت این شرکت می‌پردازد.

این تبلت که از نسل قبلی خود در حدود 33 درصد نازک تر است تنها دارای اندازه 8.8 میلی متر است که در کمال تعجب از آیفون 4 هم نازک تر است.

این تبلت در 3 مدل 16،32 و 64 گیگابایتی عرضه خواهد شد که از نظر قیمت با مدلهای قبلی خود تفاوتی ندارد و در حدود 26 کشور از 25 مارچ به فروش خواهد رسید.

این تبلت همچنین دارای دو دوربین در جلو و عقب است که دوربین پشتی ویدیو 1080P ضبط می‌کند و بدین ترتیب فیس تایم هم  به تبلت اپل هم راه پیدا می‌کند و در ضمن دارای پردازنده A5 دوهسته ای یک گیگاهرتزی است که دارای قدرت گرافیکی 9 برابر نسبت به نسل قبلی خود است و البته استیو جابز افتخار می‌کند که مصرف باطری همان 10 ساعت مدل قبلی است.

از دیگر مشخصه های تبلت جدید شرکت اپل می توان به داشتن دو خروجی Hdmi اشاره کرد که کاربران می توانند تصاویر با کیفیت 1080P را بر روی تلویزینهای خود داشته باشند.

از دیگر لوازم جانبی معرفی شده برای تبلت اپل می‌توان به جلد هوشمند اشاره کرد که کافی است شما انرا ورق بزنید تا تبلت شما به حالت آماده به کار برود.

در جدول زیر مشخصات کامل تبلت معرفی شده شرکت اپل را مشاهده می‌کنید:

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

6 نظر برای این مطلب
  1. amin می‌گوید

    دوست عزیز
    hd نداریم
    full HD داریم که 1080
    Ready HD داریم که 720
    همونطورکه خودتون خوندین 1080 هست که همون فول اچ دی میشه!!

  2. emad می‌گوید

    بابا دلمونو خوش کرده بودیم کهپورت usb داره پس کوووووو؟

  3. يك كاربر می‌گوید

    اپل هرگز، مهم نیست که چه عرضه کند.

  4. مهران می‌گوید

    کیفیت فیلم برداری HD هست اما هنوز هم از نظر زیبایی و سخت افزاری به زوم نمی رسه انصافا

  5. unknown می‌گوید

    vaaaaaaaaaay fogholadas!!!!

  6. omid می‌گوید

    البته فکر کنم کیفیت فیلمبرداریش اچ دی باشه که شما گفتی فول اچ دی