گوگل برنامه جستجوی خود برای آیفون را متحول کرد

مهم‌ترین تغییرات صورت گرفته در به‌روزرسانی این برنامه را می‌توان تغییر الگوریتم جستجوی برنامه دانست که مطمئنا باعث حسادت کاربران پلتفرم اندروید خواهد شد.

4

به گزارش فارنت به نقل از پی‌سی‌ورلد شرکت گوگل که چندی بود دیگر برنامه جستجوی خود برای پلتفرم آیفون را به‌روز نمیکرد در تازه‌ترین به‌روز رسانی خود در این برنامه، تغییرات گسترده‌ای را انجام داده است.

نخستین تغییری که در برنامه به چشم می‌خورد رابط کاربری این برنامه است که در همان صفحه اصلی جستجو خود را نمایان می‌کند.

مهم‌ترین تغییرات صورت گرفته در به‌روزرسانی این برنامه را می‌توان تغییر الگوریتم جستجوی برنامه دانست که مطمئنا باعث حسادت کاربران پلتفرم اندروید خواهد شد.

google_Search_app_iPhone

با تغییرات انجام شده می‌توان گفت که در نسخه جدید این برنامه، گوگل به محدود کردن و دقیق‌تر کردن نتایج جستجو کمک فراوانی کرده و رابط کاربری برنامه بیشتر شبیه یک وب‌سایت جامع اینترنتی است.

در این برنامه شما می‌توانید با استفاده از آیکون میکروفون، جستجوی صوتی را نیز انجام داده  و در ضمن با استفاده از دوربین آیفون خود، از قابلیت عینک گوگل برای جستجو استفاده کنید.

google_iPhone_Search_app

با کشیدن انگشت از چپ به راست، یک نوار ابزار کناری به نمایش در می‌آید که به محدود کردن نتایج جستجو و همچنین جستجوی طبقه‌بندی شده همانند تصاویر، فیلم‌ها، اخبار، وبلاگ‌ها و… نیز بپردازید.

شما همچنین می‌توانید با استفاده از گزینه موجود در پائین صفحه نمایش، به سایر سرویس‌های گوگل مانند جیمیل،تقویم و… دسترسی پیدا کنید و در بالای صفحه برنامه نیز می‌توانید منوی تنظیمات و سایر گزینه‌های برنامه را مشاهده کنید.

این برنامه به صورت رایگان برای آیفون و آی پد و همچنین آی‌پادتاچ قابل دانلود از فروشگاه آی‌تونز اپل (اینجا) است.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

4 نظر برای این مطلب
  1. sabz می‌گوید

    khube ke shoma bejaye google nisti agha Reza
    the winner of the competition is just customer

  2. رضا می‌گوید

    من اگه جای گوگل بودم، هیچ برنامه ای برای بزرگترین رقیبم درست نمی کردم.

  3. شاهین می‌گوید

    دیگه برنامه مجانی کرک شدش چیه؟!

  4. محسن می‌گوید

    دوستان نسخه کرک شده برنامه رو هم می تونید از اینجا یا اینجا بگیرید