بازی دنده‌های جنگ 3 بیشترین گیمر منتظر را دارد!

به نظر می‌رسد سال 2011 سال خبی برای کنسول پلی استیشن 3 در قیاس با ایکس باکس 360 باشد.

2

به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی industrygamers ،بر طبق بررسی های موسسه گیم پلان انگلیسی در یک نظر سنجی از حدود 1000 گیمر حرفه‌ای در آمریکا و انگلیس بازی انحصاری ایکس باکس 360 بیشترین کاربر منتظر را دارد.

بر طبق نتایج این نظر سنجی بازی دنده‌های جنگ 3 یا همان Gear Of War3 بیشترین گیمر منتظر را در هر دو منطقه امریکا و بریتانیا دارد و به احتمال فراوان باید منتظر شروع بسیار خوبی برای این بازی انحصاری کنسول ایکس باکس 360 شرکت مایکروسافت بود.

Gears-of-War-3-Multiplayer-Details

نکته جالب در این نظر سنجی این است که در برخی بازی‌ها تفاوت های آشکاری بین دو منطقه وجود دارد به عنوان مثال بازی فورزا موتور اسپرت 4 دربریتانیا در رده سوم قرار دارد ولی در آمریکا در مکان 24 قرار گرفته است.

نیک ویلیامز مدیر موسسه گیم پلان در این مورد گفت:”بر اساس داده های اخیر به نظر می‌رسد سال 2011 سال خوبی برای کنسول پلی استیشن 3 باشد زیرا 3 عنوان از 10 برتز متعلق به این کنسول است  ولی برای کنسول ایکس باکس فقط 2 بازی در 25 عنوان برتر وجود دارد”.

بر اساس این نظر سنجی،دو بازی انحصاری شرکت سونی یعنی Gran Turismo 5 و LittleBigPlanet 2 توسط بازی کنندگان بریتانیا بسیار  بیشتر مورد استقبال قرار گرفته‌اند و با موفقیت کیل زون 3 باید سال خوبی را برای شرکت سونی پیش بینی کرد.

GamePlanUKCharts_Feb2011_wUSRank

گفتنی است که در این لیست شرکت نینتندو نیز فقط بازی The Legend of Zelda: Skyward Sword را در بین 25 بازی اول لیست به خود اختصاص داده است.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. ایمان می‌گوید

    Diablo III به نظر من بیشترین گیمر منتظر را دارد !!

  2. ar30 می‌گوید

    فقط pc