رونمایی از ارزان‌ترین تبلت کنگره جهانی موبایل بارسلونا

این تبلت به صفحه نمایش 7 اینچی، سیستم عامل اندروید 2.2 و همچنین پردازنده کوآلکام اسنپ‌دراگون یک گیگاهرتزی مجهز است.

0

به گزارش فارنت و به نقل از انگجت شرکت  Huawei دومین تبلت خود با نام Ideos S7 را در حالی در کنگره جهانی موبایل بارسلونا به بازار معرفی کرده است که پیش از این مهمترین مزیت این تبلت نسبت به انواع مشابه آن، قیمت بسیار مناسب آن اعلام شده بود.

این تبلت 7 اینچی نازک که همانطور که از نامش پیداست به صفحه نمایش 7 اینچی خازنی تمام لمسی مجهز است، پیش از معرفی و در ماه اکتبر سال گذشته میلادی قیمتی کمتر از 300 دلار (299.9(دلار برای آن اعلام شده بود و زمان عرضه آن نیز ماه سپتامبر سال 2011 میلادی ذکر شده بود.

این در حالیست که این تبلت علیرغم معرفی رسمی خود در کنگره جهانی موبایل بارسلونا هنوز قیمتی تایید شده از سوی شرکت تولیدکننده‌اش را بر خود ندیده و تنها ماه آوریل برای عرضه آن از سوی این شرکت تایید شده است.

huawei--s7-tablet

صفحه نمایش 7 اینچی این تبلت که از سیستم عامل اندروید 2.2 بهره‌مند است از کیفیت 800×480 پیکسل برخوردار است که پخش تصاویر ویدیوئی با کیفیت 720p اچ.دی را پشتیبانی می‌کند.

این تبلت همچنین به پردازنده کوآلکام اسنپ‌دراگون یک گیگاهرتزی و دروبین 3.2 مگاپیکسلی مجهز است که از ابزار ارتباطی وای‌فای و بلوتوث نیز بهره‌مند شده است.

از دیگر مشخصات این تبلت می توان به درگاه کارت حافظه SD، اسپیکر داخلی ، حافظه ۸ گیگابایتی ، جک هدفون ۳.۵ میلیمتری و درگاه سیم کارت مخابراتی برای پشتیبانی از شبکه‌های مخابراتی 3G و ارسال پیام کوتاه و ام.ام.اس و تماس‌های صوتی و تصویری اشاره کرد.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.