همزیستی مسالمت‌آمیز ویندوز و اندروید در تبلت 10 اینچی جدید شرکت ویوسونیک

تبلت «ویو پد 10 پرو» شرکت ویو سونیک همانند تبلت قبلی این شرکت از 2 سیستم عامل اندروید 2.2 و ویندوز 7 بهره می‌برد و آنطور که از نامش نیز پیداست از صفحه نمایش 10.1 اینچی از نوع تمام لمسی خازنی بهره می‌برد.

1

به گزارش فارنت به نقل از انگجت شرکت ویوسونیک از تبلت 10 اینچی جدید خود در کنگره جهانی موبایل بارسلونا رونمایی کرد.

تبلت جدید شرکت ویوسونیک با نام ویوپد 10 پرو همانند تبلت قبلی این شرکت از 2 سیستم عامل اندروید 2.2 و ویندوز 7 بهره می‌برد و آنطور که از نامش نیز پیداست از صفحه نمایش 10.1 اینچی از نوع تمام لمسی خازنی بهره می‌برد.

کیفیت صفحه نمایش  این تبلت که روزلویشن آن 1024 x 600پیکسل است به نظر بسیار پایین می‌آید چرا که از زاویه دید افقی بسیار بدی برخوردار است و تنها زاویه دید مستقیم آن مناسب است.

viewpad10pro

ویوپد 10 پرو از پردازنده اینتل اتم Oak بهره می‌برد که به آن اجازه بهرهگیری از دو سیستم عامل اندروید و ویندوز 7 را می‌دهد که البته سیستم عامل اندروید در پیش‌فرض قرار گرفته است.

نکته جالب اینکه شما برای تغییر سیستم عامل دستگاه خود نیازی به راه‌اندازی دوباره آن ندارید چرا که سیستم عامل اندروید دستگاه به صورت مجازی بر روی آن کار می‌کند.

هنوز قیمتی برای این تبلت که عمر باطری آن 6 ساعت اعلام شده، تعیین نشده اما این شرکت تاریخ عرضه آن به بازار را در ماه می تعیین کرده است.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. ar30 می‌گوید

    ای کاش نسخه مخصوص تبلت اندروید رو داشت