رونمایی سونی از تلویزیون‌های جدید براویا با 500 گیگابایت حافظه داخلی!

تمامی این سه مدل تلویزیون با صفحه نمایش LED که در عین ناباوری سونی از مجهز کردن آنها به فناوری 3 بعدی صرف‌نظر کرده است، به 500 گیگابایت حافظه داخلی مجهز هستند.

4

به گزارش فارنت و به نقل از کرانچ‌گیر شرکت سونی در ژاپن از سه مدل جدید تلویزیون‌های سری براویا مجهز به 500 گیگابایت حافظه داخلی رونمایی کرد.

تمامی این سه مدل تلویزیون با صفحه نمایش LED که در عین ناباوری سونی از مجهز کردن آنها به فناوری 3 بعدی صرف‌نظر کرده است، به 500 گیگابایت حافظه داخلی مجهز هستند و حتی قادر به افزایش این ظرفیت و انتقال اطلاعات ذخیره شده به حافظه‌های جانبی به وسیله کابل یو.اس.بی نیز می‌باشند.

البته به نظر می‌آید که حافظه داخلی درنظر گرفته شده مناسب باشد چرا که با این ظرفیت در مصارف خانگی مشتریان قادر به ضبط نزدیک به 65 ساعت فیلم با وضوح بالا خواهند بود که برای اغلب کاربران کافی به‌نظر می‌رسد.

Sony-Bravia-KDL-32EX42H

پرچمدار این سه مدل یعنی مدل 40 اینچی (KDL-40EX52H) عرضه شده، قابلیت نمایش تصاویر با وضوح full HD را داشته و با برخورداری از دو تیونر داخلی، قابلیت ارتباط با شبکه داخلی و دو بلندگوی 10 وات و سه درگاه HDMI قیمتی 1800 دلاری را به خود اختصاص داده است.

Sony-Bravia-KDL-40EX52H

سونی همچنین در خصوص دو مدل دیگر عرضه شده اعلام داشته است که مدل 32 اینچی (KDL-32EX42H) و مدل 22 اینچی (KDL-22EX42H) ضمن برخورداری از تمام ویژگی‌های تلویزیون‌های با صفحه نمایش بزرگ براویا تنها در رزولیشن صفحه نمایش تفاوت دارند که دقت نمایش در سری جدید  1366×768 پیکسل خواهد بود.

سونی همچنین در خصوص تاریخ و قیمت این محصولات جدید اعلام کرده است که مدل 22 اینچی با قیمت 1100 دلار و مدل 32 اینچی با قیمت 1340 دلار عرضه خواهند شد و این سه مدل جدید همگی از 20 مارس در دسترس مشتریان قرار خواهند گرفت.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

4 نظر برای این مطلب
  1. 3DCloob.com می‌گوید

    ممنون
    ولی من شخصا زیاد از دیزاینش خوشم نیومد
    مخصوصا استندش که اصلا با بدنه هماهنگ نیست

  2. Gg می‌گوید

    ببینید سونی دنبال چه تکنولوژیه که کاری با 3D نداره و نمایشگرهاشو اصلا به این سیستم مجاز نمی کنه….به نظر من که سونی همیشه 100 قدم از بقیه شرکتا جلوتره…نمونشم blue ray که ساخت….

  3. mehdi می‌گوید

    به نظر من که حافظه داخلی برای تلویزیون‌ مخصوصا 500GB بی خود و بی مفهوم است چون اغلب مردم از BLUE-ray استفاده می کنند
    این کارهاهمش حاشیه رفتن

  4. Horror می‌گوید

    قطعا مدل ۳۲ اینچی با قیمت ۳۴۰ دلار نیست ! پس درست کنید. (فکر کنم ۱۳۴۰ دلار باشه)

    فارنت: بله ممنون شما درست می‌فرمایید. اصلاح شد