رونمایی از تبلت‌های جدید سامسونگ و ال‌جی در نمایشگاه موبایل بارسلون

انتظار می‌رود که در کنگره امسال تبلت‌های جدید و همچنین تلفن‌های همراه چند هسته‌ای به نمایش دربیاید و البته تاکنون فقط دو تبلت شرکت سامسونگ و ال‌جی در این نمایشگاه پذیرفته شده‌اند.

0

به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی Tablets-planet، چند روزی بیشتر به کنگره جهانی موبایل در بارسلون باقی نمانده و انتظار می‌رود که در کنگره امسال تبلت‌های جدید و همچنین تلفن‌های همراه چند هسته‌ای به نمایش دربیاید و البته تاکنون فقط دو تبلت شرکت سامسونگ و ال‌جی در این نمایشگاه پذیرفته شده‌اند.

Samsung GalaxyTab2

شرکت سامسونگ قصد دارد تا گالاکسی‌تب 2 را در این نمایشگاه معرفی کند که در روز 13 فوریه به صورت رسمی رونمایی خواهد شد و این تبلت بر طبق اعلان نشریه رسمی سامسونگ دارای پردازنده دو هسته‌ای Hummingbird خواهد بود که البته گالاکسی‌تب ارجینال دارای پردازنده تک‌هسته‌ای Hummingbird بود و با برخورداری از سیستم عامل اندروید دارای صفحه نمایش Super AMOLED نیز است.

LG-Optimus-PAD

تبلت شرکت ال‌جی نیز LG OptimusPad نام دارد و پیش از این مشخصات آن با نام  G-Slate افشاء شده بود و از مهمترین خصوصیات آن می‌توان به سیستم عامل اندروید 3 و صفحه نمایش 8.9 اینچی 3 بعدی اشاره کرد. این تبلت در ضمن از پردازنده تگرا 2 نیز بهره برده است.

کنگره جهانی موبایل در بارسلون اسپانیا از 14 فوریه تا 17 فوریه برگزار خواهد شد.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.