هرم اندرویدی «HTC» رونمایی می‌شود!

این تلفن همراه مجهز به پردازنده دو هسته‌ای و صفحه نمایش 4.3 اینچ است.

2

به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی افتردان، شرکت HTC قصد دارد اولین تلفن همراه دوهسته‌ای خود را روانه بازار کند.

این تلفن همراه فوق‌العاده که تحت نام تجاری Pyramid (اهرام) و تحت لایسنس اپراتور مخابراتی تی‌موبایل روانه بازار خواهد شد، دارای پردازنده دو هسته‌ای اسنپ‌دراگون است.

اهرام اچ‌تی‌سی دارای صفحه نمایش 4.3 اینچی جدید qHD و همچنین استاندارد مخابراتی نسل چهارم 4G/HSPA+ است که مجهز به سیستم‌عامل اندروید می باشد.

شرکت کوالکوم در نمایشگاه CES امسال از پردازنده‌های 2 هسته‌ای خود رونمایی کرد و شرکت HTC اولین شرکتی است که از این پردازنده‌ها استفاده خواهد کرد.

htc-pyramid-rumor-coming-to-t-mobile-with-dual-core-cpu-2

از جمله مهمترین خصوصیات این پردازنده توانایی پشتیبانی از دوربین‌های 16 مگاپیکسلی و ضبط تصاویر 1080P نام برد و در ضمن این تلفن همراه دارای پشتیبانی گسترده و وسیعی از کدک‌های صوتی و تصویری خواهد بود.

به احتمال فراوان این تلفن همراه در کنگره جهانی موبایل در بارسلون رونمایی شده و در اواسط ماه می توسط شرکت تی موبایل عرضه خواهد شد.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. ar30 می‌گوید

    یعنی 16 مگ دوربین داره؟!

  2. نیما مالکی می‌گوید

    جالب بود