عکس/ چگونه از تقلب حریف در بازی‌های دو نفره جلوگیری کنیم!

استفاده از بازی‌های دو نفره در کنسول‌های خانگی همواره دردسرهایی را برای طرفین به همراه داشته چرا که در این بازی‌ها هر دو نفر به راحتی می‌توانند به اصطلاح دست یکدیگر را بخوانند و تقلب کنند.

5

فارنت: بازی‌های ویدیوئی این روزها به جزئی جدائی‌ناپذیر از زندیگ انسان ها تبدیل شده و در هر صورت هر کدام از ما به طریقی چه از طریق تلفن همراه، کنسول‌های دستی همراه و یا کنسول های بازی خانگی به این بازی‌ها می پردازیم.

استفاده از این بازی‌ها به صورت دو نفره در کنسول‌های خانگی همواره دردسرهایی را برای طرفین به همراه داشته چرا که در این بازی‌ها و وقتی تصویر از وسط به دو نیم تقسیم می‌شود و نوبت جدال رودررو می‌رسد هر دو نفر به راحتی می‌توانند به اصطلاح دست یکدیگر را بخوانند و تقلب کنند.

How To Stop The Simplest Form Of Video Game Cheating

این موضوع باعث شده تا کاربرانی که از این مشکل رنج می‌برند به روش های ابداعی روی بیاورند و تصاویری را که مشاهده می‌کنید خلق کرده و در اینترنت به اشتراک بگذارند. در روش اول که احتمالا به گرمازدگی و خشکی کمر نفر پایین صفحه منجر خواهد شد صفحه نمایش تلویزیون با استفاده از چسب و پتو (به مقدار لازم..!) به صورت مساوی بین طرفین تقسیم شده است.

How To Stop The Simplest Form Of Video Game Cheating 1

در روش دوم که کمی با اعمال شاقه کمتر صورت پذیرفته و استانداردتر به نظر می‌آید با استفاده از کارتن‌های بسته‌بندی پست، طرفین صفحه نمایش را به صورت مساوی بین خود تقسیم کرده‌اند. اما به نظر می‌آید باز هم راه‌های تقلب باز است..!

البته مطمئنا خوانندگان ما به استفاده از این روش‌ها روی نخواهند آورد چرا که به نظر می آید با وجود این روش‌ها صرف‌نطر کردن از انجام بازی دو نفره عاقلانه ترین راه باشد. نظر شما چیست؟ آیا شما راه بهتری سراغ دارید؟

منبع: Reddit

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

5 نظر برای این مطلب
  1. mahtab می‌گوید

    ta hala bazi computeri nakardam. amma hamishe shahede davaye kho0onevadam sare hamin taghaloba bo0odam. in ravesho behesho0on migam. ki mido0one …. shayad javab bede.

  2. essi می‌گوید

    jaleb bood …. merC

  3. shahab می‌گوید

    ایول……………………..
    باحـــــــــــــــــال بود

  4. Mostafa می‌گوید

    ای ول بابا ای ول.
    بهترین راه کار رو نشون دادی

  5. تایــتان می‌گوید

    ههه خوب روشیه یادم باشه یبار امتحان کنیم با برو بچ دور همدیگه . :)