سلطان «تبلت‌ها» را ال‌جی تولید کرد

این تبلت که به صفحه نمایش 8.9 اینچی مجهز است از پردازنده دو هسته‌ای با چیپست تگرا 2، صفحه نمایش 3 بعدی به همراه دوربین 3 بعدی برخوردار خواهد بود و سیستم عامل اندروید 3 یا همان هانی کمب بر روی آن خودنمایی می‌کند.

7

به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی گیزمودو، شرکت ال‌جی با به بازار فرستادن جی‌اسلیت (G-SLATE) قصد دارد یک طوفان کامل در بازار تبلت‌های رایانه‌ای ایجاد کند.

نخستین نگاه به مشخصات این تبلت واقعا آدمی را به شگفتی وامی‌دارد:

این تبلت که به صفحه نمایش 8.9 اینچی مجهز است از پردازنده دو هسته‌ای با چیپست تگرا 2، صفحه نمایش 3 بعدی به همراه دوربین 3 بعدی برخوردار خواهد بود و سیستم عامل اندروید 3 یا همان هانی کمب بر روی آن خودنمایی می‌کند.

500x_t-mobile_g-slate_low_res_side

این تبلت که قرار است تحت لایسنس اپراتور مخابراتی T-Mobile روانه بازار شود دارای استاندارد مخابراتی شبکه HSPA+ با سرعت تبادل اطلاعات 21 مگابایت بر ثانیه خواهد بود.

پردازنده یک گیگاهرتزی تگرا 2 قادر به فعال سازی قابلیت فیلم‌برداری 720P و محتوای 3 بعدی بر روی تبلت بوده و همچنین می‌تواند کیفیت 1080P  و محتوای 3 بعدی را در تلویزیون‌ها به نمایش بگذارد.

دوربین پشتی 5 مگاپیکسلی بوده و قادر به ثبت تصاویر استریو اسکوپیک 3 بعدی و ضبط ویدیوهای 3 بعدی با کیفیت 1080P است که برای تماشای تصاویر و محتوای 3 بعدی شما به عینک مخصوص احتیاج دارید.

500x_t-mobile_g-slate_low_res_back

دوربین جلویی جی اسلیت 2 مگاپیکسلی بوده و مناسب برای کنفرانس‌های ویدویی است و ضمن دارا بودن حافظه داخلی 32 گیگابایتی، دارای سنسورهای حرکتی و ژیرسکوپ نیز است.

این تبلت قرار است در بهار سال آینده میلادی عرضه شود و هنوز هیچ‌گونه جزئیات دیگری از جمله قیمت آن از سوی ال‌جی و تی موبایل اعلام نشده است.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

7 نظر برای این مطلب
  1. داود می‌گوید

    سلام
    داشتم به نظرها نگاه می کردم برام جالب بود ما فقط بلدیم حرف بزنیم اونها زحمت می کشند و تکنولوژی رو حالا با مزایا و معایبی بیرون می دهند و ما هم مثل پیرزنها فقط ایراد می گیریم
    آیا خودمان هم چیزی برای گفتم از لحاظ عملی داریم
    هر کسی از سیاره ای دیگه بیاد و نظرات رو بخونه فکر میکنه ما خود تکنولوژی هستیم
    حرف حرف حرف

  2. مرتضی می‌گوید

    الکی با سه بعدی شلوغش کرده

  3. Omid می‌گوید

    ال جی همیشه1چیزی داره که همه را مات و مبهوت خودش کنه.واقا دمشون گرم.

  4. حامد می‌گوید

    سلام
    حال اونجور چیز خیلی عجیبی هم نیست تنها چیزی که فرق میکنه با بقیه دوربین سه بعدی و نمایشگر سه بعدیشه،حالا منظر سامسونگ وآی پد 2 باشید.
    این به نظرم خیلی معمولیه اگه بخوایم عکس بندازیم میریم دوربین جدید سه بعدی سونی رو می خریم چرا تبلت ال جِی؟؟؟

  5. hossein می‌گوید

    خیلی تکمیله این
    اینجوری زوم موتورولا و آیپد 2 باید لنگ بیندازن
    البته باید دید قیمتش مناسبه یا نه

  6. ar30 می‌گوید

    چیزیه

  7. وحید می‌گوید

    ال جی هر چند وقت یک بار یه تکونی به بازار میده