مشخصات قطعی« iPad 2» منتشر شد

این تبلت به دلیل دشواریهای خاص برای برنامه نویسان دارای صفحه نمایش رتینا نیست.

3

به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی اپل اینسایدر،مشخصات قطعی تبلت نسل بعد اپل از سوی یک منبع معتبر تایوانی منتشر شد.

مینگ چئو تحلیلگر اوراق بهادار موسسه کنکورد مشخصات قطعی تبلت شرکت اپل را با استناد به منابع خبری مطمئن خود افشاء و منتشر کرده است که خواندنش خالی از لطف نیست  و به نظر می‌رسد مشخصات قطعی این تبلت نیز باشد.

از رتینا خبری نیست: مینگ چئو در این مورد می‌گوید که iPad2 دارای همان کیفیت نمایش 1024×768 نسل اول خود بوده و فقط قابلیت ضد انعکاسی به آن اضافه شده و در حدود 30 تا 35 درصد نازک‌تر از نسل قبلی خود است که نشان از قابلیت‌های این شرکت در این زمینه دارد و قابلیت ضد انعکاسی آن کمک بزرگی به این تبلت خواهد کرد که هر چه بیشتر خود را به کتاب خوان‌هایی همچون کیندل آمازون نزدیک کند.

مهمترین دلیلی که اپل از رتینا در آی-پد 2 استفاده نکرده است را می‌توان در دشواری ساخت برنامه با کیفیت نمایش بالا و همچنین  ساخت این صفحه از سوی سازندگان سخت افزاری آن دانست.

ipad2013011

سریعتر-برتر و قوی‌تر:مدل جدید تبلت اپل دارای قدرت بازدهی و گرافیکی بسیار بالاتری نسبت به نسل قبلی خود است و در این تبلت از پردازنده دو هسته‌ای Cortex-A9 1.2 گیگاهرتزی استفاده شده و پردازنده گرافیکی این تبلت نیز از فناوری SGX543 دو هسته‌ای بهره برده که دارای قدرت 200 تا 300 درصدی نسبت به آیفون 4 است.

دوربین و قابلیت‌های نسل سوم:شرکت اپل در نظر دارد دو نسخه مختلف از تبلت خود را روانه بازار کند مدل اول از قابلیت CDMA  استفاده خواهد کرد و از چیپ های Qualcomm بهره خواهد برد و نسخه GSM نیز از چیپ های Infineon استفاده خواهد کرد.

هنوز اسلات کارت حافظه تائید نشده است اما سیستم دوربین آن بیشتر شبیه آیپادتاچ 4 است .دوربین جلو که برای کنفرانس‌های ویدیویی و FaceTime است دارای کیفیت 0.3 مگاپیکسل است  و دوربین پشتی نیز دارای کیفیت یک مگاپیکسل خواهد بود.

در ضمن این شرکت این تبلت را با تیراژ 4.5 تا 5 میلیون عددی در نیمه اول سال جاری میلادی معرفی و به بازارهای جهانی ارائه خواهد کرد.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

3 نظر برای این مطلب
  1. Geeky می‌گوید

    پس پورت USB چی شد؟
    با این اوضاع حتما جلو رقبا خصوصا بلک بری کم میاره

  2. عماد می‌گوید

    تغییرات خیلی کم بودند و برای رقابت در این بازار رو به رشد خیلی ضعیفه

  3. نیما مالکی می‌گوید

    تبلت فقط زوم XOOM موتورولا !!!