گوگل در جستجوی برنامه‌نویسان زبده برای «اندروید»

این شرکت کارمندان شعبه های جهانی خود را مامور یافتن برنامه نویسان مستعد کرده است.

2

به گزارش فارنت و به نقل از سی‌نت، در گزارش‌ها آمده است که این روزها شرکت گوگل در جستجوی برنامه‌نویسان خوب و زبده برای پلاتفرم اندروید خود است.

آن طور که در این گزارش‌ها آمده این شرکت در جستجوی آن دسته از برنامه‌نویسان و توسعه‌دهندگان بازی و برنامه برای پلاتفرم‌های مختلف است که تاکنون در شرکت‌های برنامه‌سازی کار نکرده و ترجیح می‌دهند تا در خانه و به صورت مستقل کار کنند.Android developers world

بنجامین لنگ یکی از مدیران ارشد گوگل در بخش مدیریت محصولات، از سوی گوگل مامور این کار شده و او وظیفه نظارت بر تلاش مهندسین نرم‌افزار برای تولید نرم‌افزارهایی با بهترین بازدهی و رابط کاربری برای اندروید را عهده‌دار است.

گوگل همچنین تعدادی از پرسنل ارشد خود در شعبه‌های جهانی را مامور یافتن برنامه‌نویسان مستعد و دعوت از آنان برای پیوستن به این پروژه کرده است واین منابع در ضمن گزارش کرده‌اند که به احتمال فراوان، تعداد برنامه و بازی‌های رایگان گوگل افزایش خواهد یافت و درآمد گوگل از طریق تبلیغات در این برنامه‌ها تامین خواهد شد.

بدیهی است این تلاش گوگل را می‌توان در راستای رسیدن به فروشگاه برنامه اپل ارزیابی کرد. گوگل دارای ۱۳۰ هزار برنامه است که البته نسبت به سال گذشته میلادی دارای رشد ۵۰۰ درصدی است و هیچ بعید نیست با سیاست‌های جدید گوگل، شاهد سبقت گرفتن فروشگاه گوگل از فروشگاه اپل با ۳۵۰ هزار برنامه باشیم.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. ar30 می‌گوید

    آفرین گوگل

  2. نوید می‌گوید

    روی من که اصلا حساب نکن گوگل جان، فعلا سرم خیلی شلوغه، busy هستم.