مشخصات تبلت «HTC» افشاء شد!

این تبلت دارای دو دوربین 5 مگاپیکسلی در پشت و 1.3 مگاپیکسلی در جلو برای گفتگوی تصویری است.

1

به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی ابرگیزمو ،همین چندی پیش بود که خبری مبنی بر تولید تابلت شرکت HTC با نام Flyer منتشر شد و اکنون نیز مشخصات این تبلت منتشر شده است(در اینجا بخوانید).

این تابلت همانند تبلت شرکت سامسونگ یعنی گالاکسی تب دارای صفحه نمایش 7 اینچی است که دارای کیفیت نمایش 1024 x 600 پیکسل بوده  و پردازنده این تابلت نیز مدل یک گیگاهرتزی اسنپ دراگون MSM8255 است که پیش‌تر در مدل تلفن همراه Desire HD این تلفن همراه به کار رفته بود و البته از نظر ظاهری همان گوشی Desire HD است که البته ابعاد آن بزرگتر شده است.

htcflyer

اچ تی سی فلیر دارای  دو دوربین 5 مگاپیکسلی در پشت با فلاش LED و یک دوربین 1.3 مگاپیکسلی در جلو برای مکالمات تصویری است که به همراه پورت Hdmi و DLNA عرضه می‌شود.

این تبلت که قرار است با سیستم عامل اندروید 3.0 عرضه شود به صورت پیش فرض برنامه اسکایپ را بر روی خود نصب شده دارد(البته ممکن است در زمان فروش دارای سیستم عامل اندروید 2.3 قابل ارتقاء به 3.0 باشد)

در ضمن فلیر دارای پشتیبانی از شبکه های مخابراتی نسل چهارم یا همان LTE علاوه بر شبکه های مخابراتی نسل سوم نیز است.

144519-sensationtrademark

در ضمن نسخه سنس مخصوص تبلت این شرکت قرار است با نام اختصاری sensation عرضه شود که قرار است در ماه آوریل معرفی و در بازارهای جهانی عرضه شود.

نکته جالب اینکه هنوز شرکت HTC به صورت رسمی این اخبار را تائید یا تگذیب نکرده است.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. ar30 می‌گوید

    این تبلت ها هم واسه پولداراس ما که حتی یه لپ تاپم نداریم :D