کمتر از یک درصد از کاربران آندروید طعم «شیرینی زنجفیلی» را چشیده‌اند!

در مجموع در حدود 87.4 درصد از کاربران آندروید از نسخه 2 به بالاتر این سیستم عامل استفاده می‌کنند.

1

به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی Pcmag،طبق اعلام وبلاگ رسمی توسعه آندروید گوگل ،تنها در حدود 0.4 درصد از کاربران تلفن های همراه آندرویدی از آخرین نسخه آندروید یعنی 2.3 استفاده می‌کنند.

بر طیق این آمار در حدود 51.8 درصد از کاربران آندروید دارای نسخه 2.2 این پلاتفرم بوده  و در حدود 35.2 درصد از کاربران این پلاتفرم نیز دارای نسخه 2.1 آندروید هستند  و بدین ترتیب در حدود 87.4 درصد از تمامی کاربران آندروید دارای نسخه 2.X آندروید هستند.

1androidversions

این در حالی است که در حدود 89.7 درصد از کاربران iOSدارای نسخه 4 به بالای سیستم عامل آیفون هستند و به عبارت دقیق‌تر در حدود 52.89 درصد از کاربران این پلاتفرم دارای آخرین نسخه آیفون یعنی 4.2.1 هستند که البته این آمار بالا در قیاس با گوگل را می‌توان در سیاست سختگیرانه و منظم اپل و همچنین تعداد بسیار پایین تلفن های آندرویدی شیرینی زنجفیلی که در حال حاضر تنها بر روی تلفن همراه نکسوس اس ،دومین تلفن همراه گوگل بعد از نکسوس وان عرضه می‌شود دانست و البته ممکن است با عرضه این سیستم عامل برای سایر دستگاه‌های آندروید این آمار افزایش نیز یابد.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. ar30 می‌گوید

    ما که desire داریم. 2.3 بیاد نصبش میکنم البته فکر نکنم زیاد فرقی داشته باشه