نینتندو: «3DS» به چشمان کودکان آسیب می‌رساند

شرکت مذکور به صورت جدی از والدین کودکان زیر 6 سال خواسته است که این کنسول را خریداری نکنند.

0

به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی Tgdaily ،شرکت نینتندو سازنده کنسول بازی 3 بعدی پرتابل   3DS  از والدین کودکان خواست که مواظب چشمان فرزندان خود باشند.

این شرکت به صورت جدی از والدین کودکان زیر 6 سال خواسته است که این کنسول را برای فرزند خود خریداری نکنند.

این شرکت دلیل این هشدار را تفاوت تصویر در چشمان چپ و راست کودکان در هنگام بازی 3 بعدی دانست که در دراز مدت سبب آسیب های جدی به چشمان کودک خواهد شد اعلام کرده است.

nintendo-3ds-ruins-baby-eyes-300x287

کنسول 3 بعدی نینتندو که در ماه مارس ارائه شده است دارای کیفیت نمایش 800 * 240 در صفحه نمایش 3.5 اینچی است که البته دارای این مزیت است که کاربران می‌توانند بین 2 بعدی و 3 بعدی سوئیچ کنند.

در ضمن این شرکت از کودکان بزرگتر نیز خواسته است که بهتر است برای لذت بردن بیشتر از کنسول خود ،بیشتر در حالت دوبعدی به بازی بپردازندواین نکته قابل ذکر است که بازار بالاقوه این کنسول بازی برای کودکان است و این اعلام نیتندو می‌تواند ضربه جدی به فروش این کنسول پرتابل وارد کند و دیگر والدین رغبتی برای خرید این کنسول برای فرزندان خود نداشته باشند.

nintendo_3ds_official_11-580x492

چندی پیش نیز شرکت سامسونگ در مورد خطرات استفاده از تماشای تلویزیون 3 بعدی هشدار داده  و از عواقب تماشای فراوان آن به صرع و سکته قلبی اشاره کرده بود و البته اعلام شرکت نیتندو نشان می‌دهد که این خطر بسیار بیشتر متوجه کودکان است.

البته بزرگسالان نیز باید مواظب خود در هنگام بازی 3 بعدی باشند و هر نیم ساعت به خود استراحت دهند و افراد عینکی بیشتر باید بازی‌های 2 بعدی را انجام دهند.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.