عرضه رایانه‌های ویژه بازی مایکروسافت همزمان با «ویندوز 8»

مایکروسافت پیش از این قصد داشت تا در زمان عرضه ویندوز ویستا این کار را انجام دهد که با شکست مفتضحانه این ویندوز این امر را به تاخیر انداخت.

3

به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی تک رادار، به نظر می‌رسد غول نرم افزاری جهان خود را آماده نبرد در یک جبهه و پلت فرم دیگر می‌کند.

البته پیش تر از این مایکروسافت علاقه خود را به دنیای بازی نشان داده بود و آن با عرضه کنسول بازی ایکس باکس بود که با عرضه نسخه بعدی آن یعنی ایکس باکس 360 به عنوان پرفروشترین کنسول نسل جدید مطرح شد.

Windows81

ولی خوب کاربرانی بودند که یا اصلا به کنسول‌های بازی علاقه ای نداشته و از بازی‌های رایانه ای استفاده می‌کردند و یا اینکه دارای چنان امکانات مالی نبودند که در کنار رایانه شخصی خود یک کنسول را نیز به جمع گجت‌های خود اضافه کنند حالا مایکروسافت قصد طراحی یک سری رایانه‌های خانگی مختص بازی های ویدیویی دارد و برای غافلگیری کاربران رایانه‌های خانگی قصد دارد تا بازی های دنده های جنگ 2یا همان Gears of War 2 را به همراه بازی هالو که برای رایانه های شخصی عرضه نشده بود را به همراه رایانه‌های مخصوص خود عرضه کند .

سیستم عامل این رایانه‌های مخصوص بازی سیستم عامل ویندوز 8 خواهد بود که به محض ارائه رسمی ویندوز هشت روانه بازار دنیای سرگرمی خواهد شد .

مایکروسافت پیش از این قصد داشت تا در زمان عرضه ویندوز ویستا این کار را انجام دهد که با شکست مفتضحانه این ویندوز این امر را به تاخیر انداخت.

Cryengine3_screenshot-728-75

مایکروسافت چندی پیش با استخدام “راهول سود” بنیانگذار رایانه‌های بازی موسوم به Voodoo PC کار بر روی این پروژه را آغاز کرده بود و البته راهول سود عقیده دارد  که مایکروسافت به صورت انحصاری در حال اختصاصی کردن ویندوز هشت برای بازی‌های رایانه‌ای است.

در ضمن مایکروسافت قصد دارد در فروشگاه نرم افزاری آنلاین خود بازی‌های رایانه‌ای مختص محصول خود بفروش برساند و البته قصد دارد تا عناوین انحصاری و اختصاصی را نیز برای آن تولید کند.

به هر حال شایعات در مورد ویندوز هشت بسیار است و باید منتظر بمانیم تا گذشت زمان همه نکات را مشخص کند.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

3 نظر برای این مطلب
  1. Williams می‌گوید

    با درود
    من شنیدم کنیکت (حسگر حرکتی مایکروسافت که الان برای Xbox) اومده می خواهند برای Windows 8 منتشر کنندففعلا روی بالا بردن کیفیت و تشخیص این محصول کار می کنند.
    من شنیدم مایکروسافت می خواهد درایورهای شبیه همین Dvd drive ها برای ویندوز 8 بسازد که DVD های بازی Xbox رو بخونه!!!
    اگه درشست باشد مایکروسافت فقطو فقط پول پارو می کند هم ویندوز 8 رو می فروشه هم کنیکت و هم دراورهای xbox ،حالا برید سراغ لینوکس
    تازه قرار چیزی به نام Direx در Windows 8 بی معنی شه و فناوریهای جیدی برای پردازش بیاد باید صبر کنیم ببینم مایکروسافت چه خوابی برای ملت دیده

  2. سارا می‌گوید

    میشه منبع رو هم بگید؟!؟

    فارنت: ابتدای مطلب نوشته شده

    به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی تک رادار

    آدرس هم اینجاست

  3. ar30 می‌گوید

    اگه بشه چی میشه