پیوستن 100 میلیون کاربر جدید به توئیتر در سال 2010

این شبکه اجتماعی میکروبلاگینگ در حال حاضر در حدود 200 میلیون عضو دارد.

0

به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی دیلی تلگراف،سرویس میکروبلاگینگ توئیتر در سال جاری میلادی پذیرای در حدود 100 میلیون عضو جدید بود که از میان آنان  می‌توان به بیل گیتس،تایگر وودز و کینی وست اشاره کرد.

در حال حاضر این سایت در حدود 200 میلیون کاربر دارد و به صورت شاخص به عنوان یک منبع اطلاعاتی مهم از اخرین اخبار و دیدگاه‌های به رسمیت شناخته شده و همچنین شاهدان عینی از وقایع مهم اجتماعی مانند سقوط هواپیما به رودخانه هادسون و زلزله در هائیتی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

با توجه به جدیدترین تحقیقات انجام شده در کشور آمریکا در حدود 8 درصد از کاربران اینترنت در آمریکا به صورت مداوم به توئیتر دسترسی داشته و به قولی با ان زندگی می‌کنند که این رقم به صورت فزاینده در حال رشد و نمو است.

این در حالی است که تقریبا یک چهارم از کاربران توئیتر سرویس خود را در روز چندین بار چک میکنند و البته برخی از افراد نیز پس از ثبت نام هیچ وقت از توئیتر استفاده نمی‌کنند.

به نقل از  ویکیپدیا فارسی ،توئیتر که با شعار (چه کار می‌کنید) پا به عرضه وجود گذاشت یکی از مهمترین شاخصه هایش محدود بودن تنها به تایپ 140 کاراکتر بود که توسط شرکت Obvious در سال 2006 ایجاد شد  و ابتدا به صورت داخلی مورد استفاده قرار می‌گرفت اما در اکتبر 2006 به صورت عمومی در دسترس قرار گرفت  و با توجه با اقبال عمومی بسیار گسترده در مارس 2007 برنده جایزه در بخش وبلاگ از جشنواره South by Southwest Web Award شد.

گفتنی است که پیرترین کاربر توئیتر یک بانوی 104 ساله انگلیسی بود که چندی پیش درگذشت(در اینجا بخوانید)

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.