با نسخه جدید بازی «Tom Clancy’s H.A.W.X. 2»، آسمان را تسخیر کن!

حالا وقت بازی نیست این یک جدال هوایی واقعیست! نبردهای هوایی مجهز آغاز شده اند و حالا تو یکی از عضو های فوق سری اسکادران هوایی H.A.W.X 2 هستی! یکی از افرادی که برای این کار انتخاب شده‌اید! یکی از افراد ممتاز منتخب!

9

به گزارش فارنت و به نقل از آی.جی.ان شرکت یوبی‌سافت امروز شماره جدید بازی مبارزه هوایی خود با عنوان Tom Clancy’s H.A.W.X. 2 را به بازار عرضه کرد. یک بازی مبارزه هوایی که در شعبه رومانی این شرکت تهیه شده و اکنون در آمریکای شمالی در دسترس خریداران قرار گرفته است.

این شرکت در معرفی این بازی اورده است که : “حالا وقت بازی نیست این یک جدال هوایی واقعیست! نبردهای هوایی مجهز آغاز شده اند و حالا تو یکی از عضو های فوق سری اسکادران هوایی H.A.W.X 2 هستی! یکی از افرادی که برای این کار انتخاب شده‌اید! یکی از افراد ممتاز منتخب! که قادر به انجام واکنش‌های ریز و ظریف و فوریست.

tom-clancys-hawx-2-20100825081120940

تو اکنون می توانی از تکنولوزی نشانه گیری هدف در هواپیماهای  بسیار پیچیده که حتی وجودشان در بسیاری از دولت‌ها ممنوع است، برای تسخیر آسمان‌ها بهره ببری!

حالا تو دست به کار می شوی با  تسلط بر هر نکته ظریف و دقیق بهترین هواپیماهای جنگی. تو قرار است به قلمرو  ناشناخته دشمن  واردشوی , ضربه ای فلج کننده وارد کنی و قبل از اینکه دشمن بتواند پاسخی به تو بدهد فرار کنی.

tom-clancys-hawx-2-20101004052048138

تو از تکنولوژی برتر خود برای صدمه زدن به دشمن از راه دور استفاده می کنی و بعد او را به مقابله نزدیک فرا می خوانی برای  جنگی  تن به تن که با استفاده از مغز فولادی  هواپیمایت برای موفقیت در شبیخون زدن استفاده خواهی کرد .

این کارها به راحتی از شما برمی‌آید سوخت‌گیری هوایی و غیره … تو همه این کارها را با حرفه‌ای بودن کامل انجام خواهید داد چرا که یکی از عضو های  HAWX2هستید و یکی از برترین خلبان‌های نظامی که دنیا تا بحال به خود دیده است.”

tom-clancys-hawx-2-20101004052310602

این بازی که فصل جدیدی را در ژانر مبارزه هوایی گشوده است، دارای ویژگی‌های جدیدی نسبت به  نسخه قبلی خود است.

32 هواپیمای جنگی که در ابتدای بازی قادر به انتخاب آنها هستید و 17 هواپیمای دیگر که باید با گرفتن امتیاز و تکمیل کردن مراحل  آنها را به دست آورید.

در این بازی شما قادر به انجام حمله در تاریکی شب و استفاده از تکنولوژی دید در شب هستید و ایجاد پارازیت و ارسال آن برای گریز از تیررس دشمن با اخلال در سیستم راداری آنها از دیگر امکانات جدید آن است.

در این بازی حتی با وجود این امکانات بازی زیاد شما با دسته‌های بازی عادی هم می‌شود بازی را اداره کرد. این بازی به کاملی سری بازی‌های  Ace Combat نمی‌باشد اما ار لحاظ گرافیک و روانی، در رقابت با این دسته از بازی‌ها که در سری اول با فروش نسبتا عالی روبرو شدند، جایگاهی ویژه  یافته است .

حداقل سیستم مورد نیاز برای انجام این بازی :

requir

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

9 نظر برای این مطلب
  1. امیر می‌گوید

    با سلام خدمت شما من یک سوال دارم لطفا سریع جواب بدید من این بازی هاواکس2 را خریده ام
    وقتی میرم داخل new story میگه اینترنت شما وصل نیست.
    ایا این بازی اینترنتی است؟
    ممنون

  2. بهروز می‌گوید

    این بازی کرک نشد و نمی شود و نخواهد شد.
    اصلا این بازی قابل کرک شدن نیست. چون اصلا نصف این بازی انلاین اجرا میشه!

  3. الیار می‌گوید

    پس لینک دانلودش کو ؟؟؟

  4. بهروز می‌گوید

    لینک پچ بالا پاک شده
    کسی نداره ؟

  5. ebi می‌گوید

    سلام .

    من یه patch براش پیدا کردم که برای من روی DX11 کار کرد .

    لینکش : http://www.fileserve.com/file/vAKF99h

    نکته : باید در

    C:\Program Files\Ubisoft\Ubisoft Game Launcher

    ubiorbitapi_r2.dll فایل را patch کنید .

    have fun
    me_bn

  6. مهدي می‌گوید

    حداکثر تا 1 هفته دیگه کرک میشه وتو هر بغالی میتونید پیداش کنید

  7. حسین می‌گوید

    این بازی کی وارد بازار میشه وچطوری میشه خرید

  8. ar30 می‌گوید

    به نظر بازی مسخره ای هستش

    1. محمد می‌گوید

      نمیدونم نسخه ی قبلیشو بازی کردی یا نه بازی واقعا فوقالعاده بود مخصوصا برای طرفداران این سبک ولی این عکس کیفیتشون خیلی داغونه!در حد پلی استیشن یک!مخصوصا اتیشی که از موتور هواپیمای عکس سومی میاد با قلم paint ویندوز فک کنم کشیدنش!!!!