سلول‌های خاکستری مغز خود را با این بازی به کار بیندازید!

یک بازی اکتشافی کلاسیک زیبا از داستانی پرفروش از نویسنده ی آثار اکتشافی و کاراگاهی جین جنسن که در هشت قسمت و از داستانی تیره و تاریک در سبک نوشته‌های وهم‌آور تشکیل شده است.

5

فارنت: «سلول خاکستری» عنوانی است که همواه ما را به یاد «هرکول پوآرو» کارآگاه معروف بلژیکی سری داستان‌های «آگاتا کریستی» نویسنده انگلیسی، می‌اندازد اما این بار این عنوان به اولین بازی اختصاصی ماجراجویانه از نویسنده مشهور بازی‌های ویدیوئی جین جنسن پس از انتشار «شوالیه گابریل 3» تعلق یافته است که از فردا به بازار عرضه خواهد شد.

بازی ویدیوئی سلول خاکستری (Gray Matter)

داستان از هم آمیخته شدن اتفاقات وهم‌آور با رخدادهای فراطبیعی نشات می‌گیرد آن هم به بهترین حالت سبک جنسن. دیوید استایلز دکتر نوروبیولوژیست که یکی از کاراکتر های اصلی داستان بازی به حساب می‌آید پس از، از دست دادن همسرش در یک تصادف وحشتناک در چندین سال پیش، گوشه‌گیر و تنها شده و به ندرت از خانه کوه‌پایه‌ای ترسناک خود در یکی از ایالت‌های بریتانیا بیرون می‌آید.

بازی ویدیوئی سلول خاکستری (Gray Matter)

داستان اصلی این گونه شکل می‌گیرد که وقتی «سامانتا اورت» دانش‌آموز و نوازنده خیابانی در پلکان خانه دیوید ظاهر می‌شود و ناگهان این دختر تبدیل به دستیار آقای دکتر می‌شود، مهاجری آمریکایی که به بیشتر نقاط اروپا در طول این سال‌ها مسافرت کرده است اما حالا اولین دستورالعمل وی این است: پیداکردن شش موضوع مورد آزمایش در دانشگاه آکسفورد به عنوان یکی از تجربه‌های کسب شده توسط دکتر استایلز. در این راه کاوش و تحقیقات ناخواسته و سهوا آغاز می‌شود اما سپس حوادث غیرقابل توضیح باعث پایداری آن می‌شود.

بازی ویدیوئی سلول خاکستری (Gray Matter)

در این بازی بازیکنان کنترل هر دو کاراکتر بازی یعنی دکتر دیوید استایلز و سامانتا اورت را برای  مشخص کردن رمز و رازها  و پیداکردن حقیقت در اختیار دارند. در بازی ویدیوئی باکیفیت سلول خاکستری (Gray Matter) شما درگیر سوال‌هایی در خصوص ذات حقیقت و قدرت افکار انسان در ساختن و شکل دادن دنیا هستید.

بازی ویدیوئی سلول خاکستری (Gray Matter)

خصوصیات بازی:

یک بازی اکتشافی کلاسیک زیبا از داستانی پرفروش از نویسنده ی آثار اکتشافی و کاراگاهی «جین جنسن» که در هشت قسمت و از داستانی تیره و تاریک در سبک نوشته‌های وهم‌آور تشکیل شده است.

دو شخصیت قابل بازی: سامانتا و دکتر استایلز

استفاده از حقه‌های جالب و ابتکاری در طول بازی از طرف شخصیت‌ها.

این بازی در ژانر ماجراجویی و از سوی شرکت بازی‌سازی ویزارباکس تولید شده و از سوی شرکت دی‌تی‌پی ای‌جی و آناکوندا به بازار عرضه شده است.

تاریخ عرضه این بازی در 12 نوامبر (هفته آینده) خواهد بود و فعلا تنها برای بازی در رایانه های خانگی و به زبان انگلیسی عرضه شده و برای سنین بالای 16 سال مناسب خواهد بود.

سایت بازی +

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

5 نظر برای این مطلب
  1. joker می‌گوید

    اوپس . تجربه ی این سبک بازی ها رو باید داشته باشید . اصلا شبیه یه بازی مثله شطرنج ، مکعب روبیک نیست . این بازی سلول های خاکستری که تا الان غیر فعال بودن رو در حد تیم ملی نیاز داره . باهاش ور برید یک نابغه به تمام معنا میشید

  2. کوروش می‌گوید

    البته منظورم از پیشنهاد تو این ژانر بودا :دی

  3. تایـتـــان می‌گوید

    من بازی نکرده عاشق این بازی شدم

  4. کوروش می‌گوید

    وای من عاشق اینطور بازی هام. معمایی و کاراگاهی. فارنت میتونی چندتا بازی پیشنهاد کنی بهم؟ واسه پی اس 3. ممنون میشم ازت.

    فارنت: فرصت بدید حتما

  5. ar30 می‌گوید

    به نظر زیبا باید باشه