اعتیاد مادر به بازی «مزرعه حیوانات» به کشتن نوزاد سه‌ماهه‌اش منجر شد

مادر 22 ساله آمریکایی پس از گریه کردن نوزاد سه ماهه خود در هنگام بازی مزرعه حیوانات در فیس بوک و هنگامی که نتوانسته او را آرام کند با تکان‌های شدید، سر نوزاد را به کامپیوتر کوبیده است.

2

به گزارش فارنت و به نقل از گیزمودو یک مادر 22 ساله آمریکایی نوزاد 3 ماهه خود را به خاطر مزاحمت در هنگام بازی مزرعه حیوانات در فیس‌بوک به قتل رساند.

الکساندار وی‌توبیاز از منطقه جکسونزویل فلوریدای آمریکا هنگامی که در شبکه اجتماعی فیس‌بوک در حال بازی مزرعه حیوانات (Farmville) بوده، نوزاد پسر سه ماهه او به شدت در حال گریه کردن بوده است و او که علاقه‌ای به دست کشیدن از بازی محبوب خود نداشته به شدت از گریه کردن نوزاد خود عصبانی می‌شود.

این مادر جوان عصبانی در اعترافات خود اعلام کرده است که برای آرام کردن نوزاد پسر سه ماهه خود با نام دایلان‌لی را که در هنگام بازی او گریه می‌کرده، تکان داده است و سپس برای آرام شدن یک سیگار کشیده و دوباره او را تکان داده است و بر این باور است که در هنگام تکان دادن نوزاد خود ضرباتی به سر او نیز وارد کرده و برخی خبرگزاری‌ها گزارش داده‌اند که این احتمال وجود دارد که او سر نوزاد خود را به کامپیوتر کوبیده باشد.

مرگ این نوزاد قتل از نوع درجه دوم به حساب می‌آید و احتمالا دست کم به 25 سال زندان و یا حتی به حبس ابد برای این مادر علاقمند به بازی در فیس‌بوک منجر شود که اعتقاد دارد بازی مزرعه حیوانات او را وادار به این کار کرده است.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. مجید می‌گوید

    این هم از بلای فیس بوک. هم ابنجا باعث گمراهی تعدادی از جوانان بی بصیرت شد هم باعث فتل یک نوزاد تو امریکا .
    به نظر من اونجا هم باید فیلتر بشه

  2. Mr.HaMeD می‌گوید

    کاش بجای یادگیری اسفاده از دنیای مجازی اول میفهمیدن جنبشو دارن یا نه
    واقعا که…