تبلت «100 دلاری» آندرویدی نیز عرضه شد

این تابلت آندرویدی دارای سیستم عامل 1.6 قابل بروز رسانی به نسخه های 2.X است.

2

به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی تک اسپوت ،دوست‌داران تابلت های آندرویدی دیگر نباید غصه گران بودن گالاکسی تب سامسونگ را بخورند زیرا یک شرکت به نام Maylong یک تابلت آندرویدی را با نام تجاری M-150 با قیمتی در حدود 100 دلار تولید کرده است.

از جمله مشخصات فنی این تابلت که در فروشگاه اینترنتی walgreens به فروش گذاشته شده است، می‌توان به صفحه نمایش 7 اینچی لمسی و تاچ اسکرین با کیفیت نمایش  (800×480) پیکسل اشاره کرد.

این گجت که دارای سیستم عامل آندروید 1.6 است دارای قابلیت به روز رسانی به سیستم عامل آندروید 2.X است (جای تعجب است که چرا دارای آندروید 2.2 نیست)دارای پردازنده 400 مگاهرتزی شرکت Via و 256 مگابایت رام است.

اینترنت بی‌سیم وای-فای،اسپیکرهای جانبی،پورت USB،اسلات کارت حافظه نیز از سایر مشخصات این گجت دوست‌دار طبقه کارمند جماعت است! از نکات جالب توجه در این گجت استفاده از آیکون‌های برنامه‌های مشهور اپل و ویندوز در سیستم عامل خود است.

صفحه اختصاصی این گجت در اینجا و در اینجا

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. mahmoud می‌گوید

    walgreens نام یک شرکت داروفروشی (داروخانه زنجیره ای) در آمریکاست که بر روی سایتش این محصول را نیز می فروشد. نام شرکت تولید کننده محصول maylong است.

    فارنت: بله شما درست می فرمائید. اصلاح شد ممنون

  2. soheil می‌گوید

    مثل همیشه جذاب و جالب