«طناب را ببر» رکورد «پرندگان خشمگین» را پشت سر گذاشت!

این بازی توانسته است تا در مدت 10 روز بیش از یک میلیون بار از سوی کاربران آیفون خریداری شود.

0

به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی “اینتوموبایل” شرکت “چیلینگو” با ارائه یک بازی جدید در فروشگاه نرم‌افزاری آی‌تونز اپل رکورد بازی “پرندگان خشمگین” را که متعلق به همین شرکت بود شکست.

این بازی تلفن همراه که با عنوان “Cut The Rope”  یا همان “طناب را ببر” توسط ناشر یک سری از موفق‌ترین بازی‌های ارائه شده در آی‌تونز عرضه شده دارای فروش بسیار سریع‌تر و بهتر از پرندگان خشمگین یا همان “Angry Birds” بوده است و توانسته است در مدت 10 روز بالغ بر یک میلیون بار از سوی شرکت اپل به فروش برسد.

بنا بر گزارش شبکه ایران سخنگوی شرکت چیلینگو در این مورد گفت:”این سریع‌ترین فروش بازی در تاریخ فروشگاه نرم‌افزاری آی‌تونز اپل بوده است”.

در این بازی هدف شما این است که با بریدن به موقع طناب شکلات را به هیولای کوچک و بامزه‌ای که در گوشه تصویر دیده می‌شود برسانید. این بازی بیشتر یک بازی فکری برای آیفون است که دارای کاراکتر بسیار بانمکی است.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.