استیو جابز به معدنچیان شیلی «iPod» پیشکش کرد!

بر روی آیپادهای اهدایی استیو جابز جمله یک هدیه شخصی از جابز به چشم می‌خورد.

0

به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی فیگارو،استیو جابز رئیس شرکت اپل در یک حرکت تبلیغاتی به تمامی معدنچیان نجات یافته شیلیایی یک عدد آیپاد هدیه داد.

جابز به این ترتیب به لیست خیر خواهان ودوست داران 33 معدنچی که به مدت 68 روز در زیر زمین محبوس شده و زنده مانده بودند پیوست.

“لوئیز اورازو” رهبر معدنچیان شیلی که خود نیز در میان محبوس شدگان بود گفت که او الان می‌فهمد که یک کتاب تا چه اندازه می تواند در زنده نگاهداشتن امید و همچنین دوری از ناامیدی به انسان کمک کند و اشاره او به کتاب‌ هایی است که در این مدت برای معدنچیان به شیوهای مختلف ارسال شده بود.

بر روی آیپادهای ارسالی استیو جابز جمله”یک هدیه شخصی از استیو جابز “به چشم می‌خورد و هیچ گونه کلمه ای از مدل و یا سازنده به چشم نمی خورد ولی به نظر می‌رسد همان ایپاد تاچ جدید معرفی شده باشد .

پیش از این نیز به معدنچیان نجات یافته  هدایایی از قبیل سفر به یونان از طریق معدنچیان یونان و یک سفر تفریحی به کره جنوبی از طریق لیگ فوتبال شیلی اهدا شده بود.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.