ماشین حساب کاسیو با شمایل جدید بازمی‌گردد!

بسیاری از دانشجویان قدیمی و شاید کنونی ایرانی هنوز هم از ماشین حساب‌ کاسیو آن هم از نوع ماشین حساب‌های ساده و یا نموداری کاسیو استفاده می‌کنند و به نوعی برای آنان نوستالوژیک است و خوب این شرکت نیز برای عقب نماندن از قافله زمان اقدام به طراحی نسل بعد ماشین حساب های خود نیز کرده است.

2

نسل بعدی ماشین حساب کاسیو قرار است به صورت نموداری برای ارائه نمودارها و داده های اماری به صورت رنگی و با مشخصات پیشرفته ارائه شود.

طبق اعلام این شرکت قرار است ماشین حساب نسل بعد کاسیو با نام Prizm با طراحی بدنه مدرن و ارائه داده‌های آماری با گرافیک و وضوح بالا به دانش آموزان و دانش جویان امکان طراحی نمودار از طریق پس زمینه  برای کشف توابع ریاضی مورد استفاده را بدهد.

از جمله مشخصات ماشین حساب کاسیو پریزم می‌توان به صفحه نمایش 3.7 اینچی LCD و حافظه اصلی با ظرفیت ذخیره‌سازی 16 مگابایت و همچنین امکان کار تا 140 ساعت فقط با استفاده از 4 باتری آلکالاین اشاره کرد.

در این ماشین حساب کاسیو قابلیتی به نام تابع تصویر وجود دارد که دانش آموزان را قادر می‌سازد که با استفاده از تصاویر صحنه‌های زندگی واقعی به ایجاد نمودار بپردازند و آنان را قادر می‌سازد تا بیش از 55 نوع از تصاویر رنگی از زندگی واقعی مانند اشکال منحنی،پل‌ها و ساختمان‌های مدرن را به صورت نمودار رسم کرده و پس از آن می‌توانند با استفاده از محاسبات رگرسیون به درک بهتر توابع ریاضی استفاده شده دست پیدا کنند.

این ماشین حساب کاسیو که قرار است با 40 تصویر پیش فرض و همچنین پورت USB برای تبادل اطلاعات با رایانه‌ها و به اشتراک گذاری اطلاعات با دوستان با قیمت 129 دلار در ژانویه سال 2011 عرضه شود.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. طراحی سایت می‌گوید

    کاسیو عالیه..! من یادمه 10 ساله پیش یه ماشین حساب کاسیو خریدم،هنوزم که هنوزه دارمش و ازش استفاده می کنم.

  2. پدرام می‌گوید

    کاسیو همیشه بهترین بوده چه تو ماشین حساب چه تو لوازم دیگه