رونمایی از بزرگترین کتاب جهان در بزرگترین نمایشگاه کتاب جهان در فرانکفورت

ورق زدن یک برگ از بزرگترین کتاب جهان تمام توان یک انسان را می گیرد و قراردادن این کتاب در محلی که بازدیدکنندگان نمایشگاه فرانکفورت بتوانند از آن دیدن کنند تنها سه ساعت زمان برده است.

0

نمایشگاه کتاب فرانکفورت به عنوان بزرگترین نمایشگاه کتاب جهان همواره شاهد عرضه بزرگترین کتاب‌های جهان بوده است اما هیچکدام بزرگتر از اطلس 2*3 نبوده است  که روز چهارشنبه به عنوان بزرگترین کتاب جهان در این نمایشگاه رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری فرانسه  انتشارات گوردون چیرز استرالیا که این اطلس 128 صفحه‌ای را به قیمت 100 هزار دلار عرضه کرده، اعلام کرده است که این اطلس حتی از اطلسی که در سال 1660به عنوان هدیه برای چارلز دوم پادشاه انگلیس تهیه شده بود بزرگتر است.

بزرگترین کتاب جهان

مدیر این انتشارات در گفتگو با خبرگزاری فرانسه گفت: اما آن کتاب یک فوت کوچکتر از این کتاب بود. این نخستین باری است که کتابی به این اندازه دیده می شود.

ورق زدن یک برگ از بزرگترین کتاب جهان تمام توان یک انسان را می گیرد و قراردادن این کتاب در محلی که بازدیدکنندگان نمایشگاه فرانکفورت که تا روز یکشنبه برپاست، بتوانند از آن دیدن کنند تنها سه ساعت زمان برده است.

بزرگترین کتاب جهان

خبرگزاری فرانسه در ادامه گزارش خود آورده است که عرضه کتابی به این ابعاد در نمایشگاه کتاب امسال با دیگر محصولات کوچک آن که در ابعاد ابزارهای هوشمند همچون موبایل عرضه شده در تناقض است.

تولید بزرگترین کتاب جهان که تنها 31 نسخه از آن موجود است یک ماه به طول انجامیده و این انتشارات کلیه تجهیزات خود را برای چاپ این غول بکار گرفته است. دو نسخه از این کتاب به موزه‌ای در امارات فروخته شده و آنها در خصوص فروش باقی نسخه‌های آن اطمینان دارند.

نقشه های موجود در بزرگترین کتاب جهان از تمامی قاره‌ها است و همچنین در آن از هزار تصویر منحصر به فرد معروف نیز استفاده شده است. اندازه این کتاب و زحمت تولید آن به اندازه ای بوده است که مدیر این انتشارات خود اعتراف می کند که مطمئنا هیچ کس به اندازه ما دیوانه نیست که کتابی را در این اندازه منتشر کند.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.