رونمایی تلویزیون «3 بعدی» بدون نیاز به عینک مخصوص «توشیبا»

دو مدل رونمایی شده توسط توشیبا در اندازه‌های 12 اینچ و 20 اینچ و ‌مخصوص کشور ژاپن تولید شده‌اند و دارای سیستم اینترنت باند پهن نیز هستند.

0

به گزارش فارنت و به نقل از پی‌سی‌ورلد، شرکت توشیبا دو تلویزیون 3 بعدی بدون احتیاج به عینک مخصوص را برای فروش در کشور ژاپن رونمایی کرد.

این دو مدل تلویزیون که در اندازه‌های 12 اینچ و 20 اینچ  تولید شده‌اند به ترتیب با قیمت‌های 120 و 240 هزار ین (1500 دلار و 2900 دلار) و فقط در کشور ژاپن به فروش خواهند رسید.

“ماساکی اوسومی” مدیر شبکه دیجیتال توشیبا در این مورد گفت: این شرکت منتظر بازخورد مشتریان در داخل کشور ژاپن است و بعد از آن این شرکت برنامه‌های گسترده‌ای برای عرضه تلویزیون‌های با ابعاد  تا 40 اینچ را داشته  و آنان را تولید و در خارج از کشور ژاپن هم به فروش خواهد رساند.

در ضمن مدل‌های عرضه شده توانایی تبدیل تصاویر 2 بعدی قابل تبدیل به 3 بعدی را نیز خواهند داشت و با سیستم اینترنت باند پهن  مختص شبکه پلی استیشن 3 در کشور ژاپن به فروش خواهند رسید.

گفتنی است که در ساخت این تلویزیون از تکنولوژی کنسول بازی DS3 شرکت نینتندو استفاده شده که در آن با توجه به موقعیت کاربر تصاویر 3 بعدی نمایش داده می‌شود، استفاده شده است.

این رونمایی در نمایشگاه فن آوری Ceatec در کشور ژاپن انجام شد و این شرکت سایر مدل‌های 3بعدی که احتیاج به عینک مخصوص داشتند را نیز به نمایش گذاشت.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.