عکس: با گوگل استریت‌ویو به قطب جنوب سفر کنید!

نکته جالب در این قابلیت جدید گوگل این است که در قطب جنوب دیگر از آن آدمک همیشگی راهنمای جهت گوگل خبری نیست و گوگل از نماد یک پنگوئن به جای آن استفاده کرده است.

1

فارنت: ظاهرا دیگر هیچ‌جایی که بشود به ان راه پیدا کرد و از دید گوگل‌استریت‌ویو پنهان مانده باشد، وجود ندارد. حالا مسافران محقق در سرویس گوگل‌استریت‌ویو جرات  این رو به خود دادند که شما را به صورت مجانی و البته آنلاین به دیدن جنوبی‌ترین نقطه زمین در قطب جنوب ببرند.

البته سوالی که ممکن است به ذهن شما هم برسد این است که آیا واقعا این کار گوگل ارزش داشت و آیا افراد زیادی وجود دارند که می خواهند آنجا را ببینند؟

برایان مک‌کلندن کارشناس شرکت گوگل در سرویس گوگل‌ارث می گوید: من برای تصویربرداری از قطب جنوب به همراه همسرم به آنجا رفتیم و پانزده روز در آنجا به سر بردیم .

وی می‌افزاید: واقعا جای زیبایی است، پنگوئن‌ها، نور آفتاب، آب بسیار سرد و در ظاهر چند خوشتیپ با جامعی نارنجی رنگ که به آهستگی این دور و بر راه می روند. خودتان می‌توانید این موضوع را در سرویس ما ببینید.

برایان تاکید می‌کند که چند تکه یخ را خرد کنید و به روی خود بریزید آن وقت متوجه می‌شوید که آنجا چقدر سرد است البته یخ‌ها را وقتی بریزید که با استریت ویو به قطب جنوب می‌نگرید.

نکته جالب در این قابلیت جدید گوگل این است که در قطب جنوب دیگر از آن آدمک همیشگی راهنمای جهت گوگل خبری نیست و گوگل از نماد یک پنگوئن به جای آن استفاده کرده است.

منبع: گیزمودو

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. دودئودود می‌گوید

    هنوز نمیدونید باید 1 لینک واسه دسترسی به چیزی که معرفی میکنید باید بزارید…
    فارنت: دوست عزیز منظور شما از معرفی رو متوجه نشدیم لینک صفحات قطب جنوب سرویس گوگل استریت ویو در خبر به صورت هایپر لینک قرار داده شده، کمی بیشتر دقت کنید ممنون