«فارنت» کاندیدای برترین وب‌سایت خبری در جشنواره آنلاین وب‌فارسی

وب‌سایت اینترنتی فارنت (Farnet.ir) از سوی سومین دوره جشنواره وب ایران به عنوان یکی از کاندیداهای کسب عنوان برترین وب‌سایت‌ خبری در گروه خبر و اطلاع‌رسانی معرفی شد.

7

وب‌سایت اینترنتی فارنت (Farnet.ir) از سوی سومین جشنواره آنلاین وب ایران به عنوان یکی از کاندیداهای کسب عنوان برترین وب‌سایت‌ خبری در گروه  خبر و اطلاع‌رسانی معرفی شد. در اعلامیه‌ای که از سوی هیات برگزاری در وب‌سایت این جشنواره قرار گرفته است نام وب‌سایت‌های گرافنا، عصر فردا، سوره سینما و وبلاگ‌نیوز در کنار فارنت به چشم می‌خورد.

هیات برگزاری این جشنواره گروه خبر و اطلاع‌رسانی را شامل 5 بخش دانسته و آنها را به ترتیب زیر اعلام کرده است؛ بهترین سایت مجله اینترنتی، بهترین سایت اطلاع‌رسانی و اطلاعات عمومی، بهترین پادکست، بهترین سایت خبری، بهترین سایت روزنامه. برگزیدگان نهایی این جشنواره در پایان مهرماه معرفی خواهند شد.

فارنت ضمن تشکر از هیات داوران این جشنواره برای برگزدین فارنت به عنوان کاندیدای کسب عنوان برتر، قرار گرفتن در کنار نام دیگر دوستان همکار در این بخش را افتخاری برای خود دانسته و حمایت خود را بیش از پیش از این جشنواره اعلام می‌دارد.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

7 نظر برای این مطلب
  1. خبر فارسی سوئد می‌گوید

    بهترین سایت خبری تکنولوژی هستید شما به نظر ما , موفق باشید
    خبر سوئد

  2. کوروش می‌گوید

    خود من ب شخصه انتظار دیگه‌ای نداشتم. فکر کنم خودتونم دیگه می‌دونید :دی

    پیروز باشید و فارنتی بی‌اندیشید

  3. امیرعلی می‌گوید

    سلام
    اولا تبریک می گم وبتون خیلی خوبه و لیاقتش رو هم داره که برنده بشه
    لطفا جواب بنده رو بدین
    میشه یک سایت دائمی و درست و حسابی به بنده معرفی کنین چون دیگه از این پرشین گیگ لعنتی خسته شدم همش غیرفعال میشه و تمام زحمات ما رو بهم می زنه این پارسا اسپیس هم که معلوم نیست چکار میکنه
    اکثر سایتها هم که بخاطر قراضه بودن سرورهاشون مدام غیرفعال میشن یا درشون تخته میشه لطف کنین بگین از کدام سایت استفاده بکنم
    ببخشید منظورم این بود قالب و تصاویر وبلاگم را در چه سایتی آپلود کنم که هرچند روز یکبار غیرفعال نشه (بعلت فیلتر شدن سایتهای آپلود یامثل پرشین گیگ مدام فعال و غیرفعال میشه)
    ممنون.
    فارنت: دوست عزیز فعال و یا غیرفعال شدن هاستینگ های مجانی و رایگان اجتناب ناپذیره و اکثر هاستینگ های رایگان به همین مشکل مبتلا هستند. توصیه ما اینه که اگر برای سایت و یا وبلاگتون ارزش قائل هستید و براتون مهمه باید هزینه کنید و ما هم با قاطعیت نمی تونیم یه هاستینگ رایگان اما خوب به شما معرفی کنیم و به نظر میاد همون پرشین گیگ فعلا بهترین جا باشه.
    ممنون

  4. علی می‌گوید

    سلام
    وقتی بهترین مطالب رو منتشر میکنید ، حق شماست که جزء بهترین ها هم باشید
    اما لطفاً در تیتر از کلمه ی “کاندیدا” استفاده کنید ، چون کلمه ی “کاندید” معنی خوبی ندارد !
    موفق باشید
    فارنت: حق با شماست ممنون از لطفتون

  5. مهران می‌گوید

    خدا کنه اول بشید . باعث افتخار ما هست که خواننده ی سایتی باشیم که بهترینه .

    فارنت: داشتن خوانندگانی مث شما هم باعث افتخار ما و بیشتر شدن تعهد ماست

  6. اسماعیل می‌گوید

    انصافا حقتونه که بهترین شید

    فارنت: ممون لطف دارید