«موزیلا» تلفن همراه مفهومی خود را به نمایش گذاشت!

این موبایل مفهومی قابلیت استفاده از وب باز و 3 بعدی را در کنار تعامل با کاربر خواهد داشت و در راستای قابلیت‌های حرکتی پیشرفته و همچنین پیکو پروژکتورهای کوچک برای تعامل هر چه بیشتر با نوت بوک‌ها طراحی شده است.

1

به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی Tgdaily، شرکت موزیلا مدل مفهومی تلفن همراه طراحی شده خود را به نمایش گذاشت تا شاید روزی آنرا به خط تولید بسپارد.

این تلفن همراه که SeaBird  نامیده شده است بر مبنای وب باز  و قابلیت‌های حرکتی پیشرفته و همچنین پیکو پروژکتورهای کوچک برای تعامل هر چه بیشتر با نوت بوک‌ها طراحی شده است.

“بیلی می” خالق  SeaBird و عضو آزمایشگاه موزیلا در این مورد گفت: “تلفن‌های همراه راهی را آغاز کرده‌اند که روز بروز نیاز به داشتن رایانه‌های دسک‌تاپی را در ما کاهش می‌دهند و ما در «پرنده دریا» امکاناتی همچون تعامل چند منظوره با کاربر به وسیله حرکات کاربر و همچنین سیستم پروژکتورهای پیکو که بر اساس حرکت ، عکس العمل نشان می‌دهد، را گنجانده‌ایم.”

یکی دیگر از قابلیت‌های SeaBird  استفاده از محتوای وب 3 بعدی که البته هنوز در مراحل ابتدایی است، می‌باشد.

بیلی می در تشریح ظاهر فیزیکی این موبایل گفت:”این تلفن همراه با شکل خاص خود به حس وقار کاربران کمک فراوانی می‌کند و این در حالی است که با میل کاربر، موبایل کاملا خود را با محتوای دیجیتالی منطبق کرده و انحنای پشت آن نیز نقش کاربردی در استفاده از لنز پروزکتور خواهد داشت.

هنوز هیچ گونه مشخصات فنی از این تلفن همراه اعلام نشده و در ضمن شرکت موزیلا اعلام کرده است که در حال حاضر هیچ گونه برنامه‌ا ی برای تولید تلفن همراه که بیشتر زنانه به نظر می‌رسد، نداشته و این کار رابه آینده موکول کرده است.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. farshin می‌گوید

    تا جایی که من میدونم موزیلا از ساخت این گوشی فعلا صرف نظر کرده و انرا فقط بعنوان ایده مطرح کرده