معرفی سایت/ لینک های خوشمزه را در شیشلینک ببینید!

شیشلینک یک سایت جمع‌آوری لینک از سرتاسر وب است که با طراحی زیبا و دسته‌بندی‌های مختلف می‌تواند محلی باشد تا روزانه منتخب مطالب وب را در دسته‌بندی های گوناگون مانند علم و تکنولوژی، سرگرمی، سیاست، کامپیوتر، هنر و اینترنت مشاهده کنید.

1

فارنت: یکی از جاذبه‌های لینکدونی‌ها یافتن لینک‌های منتخب و گوناگون از سراسر وب و در موضوعات مختلف است که وبگردی را کمی آسان می‌کند و اغلب سایت‌ها و وبلاگ‌ها بخشی را تحت عنوان لینکدونی دارند که این نشان از محبوبیت لینکدونی‌ها در میان کاربران است.

شیشلینک یک سایت جمع‌آوری لینک از سرتاسر وب است  که با طراحی زیبا و دسته‌بندی‌های مختلف می‌تواند محلی باشد تا روزانه منتخب مطالب وب را در دسته‌بندی های گوناگون مانند علم و تکنولوژی، سرگرمی، سیاست، کامپیوتر، هنر و اینترنت مشاهده کنید.

شیشلینک این امکان را به کاربرانش می‌دهد تا لینک‌های خود را به آن پیشنهاد کنند تا پس از تایید در این لینکدونی به نمایش در آید. از جمله ویژگی‌های این لینکدونی می‌توان به ارایه نسخه موبایل، لینک‌باکس جهت نمایش لینک‌ها در وبلاگ و استفاده از خروجی شیشلینک در وبلاگ خود برای هر دسته جداگانه  اشاره کرد.

البته بنا بر اظهارات مدیر شیشلینک این وب‌سایت تازه در آغاز راه است و به مرور بر امکانات شیشلینک اضافه خواهد شد؛ امکاناتی مانند تولبار  و افزونه مخصوص فایرفاکس و سایر مرورگرها.

آدرس سایت : http://www.shishlink.com

همین مطلب در آی‌تی‌بلاگ

پ.ن: فارنت همین جا آمادگی خود را برای معرفی تمامی وب‌سایت‌هتای ایرانی که با ایده‌ای نو برای پیشرفت محتوای اینترنت ایران می‌کوشند، اعلام می‌دارد.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. آی تی بلاگ می‌گوید

    بسیار سپاسگذار از معرفی و حمایت تون
    موفق باشید