وینستون چرچیل هم به آیفون آمد!

نوه وفادار وینستون چرچیل نخست‌وزیر اسبق بریتانیا ضمن افتتاح صفحه فیس‌بوک و توئیتر برای پدربزرگ خود، اقدام به انتشار برنامه‌ای حاوی سخنان و بذله گوئی‌ها و دیگر یادگارهای او کرده است.

0

نوه وینستون چرچیل و صاحب حقوق معنوی پدربزرگ سرشناس خود قصد دارد تا پدر بزرگ خود را بار ددیگر بر سر زبان‌ها بیاندازد. این نوه وفادار ضمن افتتاح صفحه شخصی پدربزرگ معروف خود در توئیتر و فیس‌بوک اقدام به تولید و انتشار برنامه‌ای برای تلفن همراه آیفون با عنوان “هوش و خرد” در خصوص وینستون چرچیل کرده و تمامی در آمد فروش این برنامه را نیز برای سایر کارهای مطالعاتی در خصوص این مرد سرشناس عالم سیاست در جهان اختصاص داده است.

راندلف چرچیل  نوه بزرگ وینستون چرچیل در این مورد گفت: این برنامه  نخستین مرجع معتبر در مورد چرچیل و بهترین منبع برای آنچه که او گفته و همچنین افکار مربوط به پدربزرگ فوق العاده‌ام است.

بیشتر سخنرانی‌ها و یا گفته‌های چرچیل در این برنامه توسط یک مورخ خانوادگی به نام  ریچارد چرچیل  و از میان خاطرات و فیلم های خانوادگی، نقل‌قول‌های روسای جمهور، نخست وزیران، روزنامه ها، اینترنت و مردم جمع‌آوری شده و به قول نوه چرچیل: این برنامه بهترین فرصت برای اطمینان از ثبت درست هر آنچه مربوط به چرچیل است. یکی از ویژگی‌های جالب این برنامه 1/19یورویی با نام Churchill’s Wit & Wisdom  قابلیت ارسال بذله گویی‌ها و سخنان چرچیل به صورت پیام کوتاه است.

از دیگر قابلیت‌های این برنامه که در فروشگاه آی تونز شرکت اپل  قرار گرفته است می‌توان به: آرشیو  عکس‌ها و فیلم‌های کمتر دیده شده و همچنین مجموعه‌ای  از بیش از  250 نقل قول و گزیده‌ای از سخنرانی ها او اشاره کرد.

صفحه شخصی چرچیل در توئیتر

لینک برنامه در آیتونز

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.