اپل روزنامه‌‌ها را هم به آی‌تونز می‌آورد!

کاربران با این سرویس جدید طیف وسیعی از روزنامه‌ها را به صورت یکجا در تابلت iPad خود خواهند داشت.

0

به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی روزنامه انگلیسی دیلی تلگراف، شرکت اپل اعلام کرد که در حال کار بر روی سرویس روزنامه الکترونیکی خود به نام iNewspaper است.

این سرویس که بسیار مشابه سرویس کتاب‌خوان و فروشگاه الکترونیکی کتاب این شرکت با نام iBook  است به طور اختصاصی برای تابلت شرکت اپل یعنی iPad راه‌اندازی خواهد شد و به کاربران این تابلت، این امکان را خواهد داد تا مطالب روزنامه‌های دلخواه خود را به صورت دسته‌بندی شده در اختیار داشته باشند.

این آژانس خبری مجازی در فروشگاه اپل تشکیل شده و به زودی برنامه اختصاصی آن برای دانلود در فروشگاه آی‌تونز اپل قرار خواهد گرفت.

با راه‌اندازی این سرویس کاربران تابلت اپل مجموعه وسیعی از روزنامه‌ها را به صورت یک‌جا در اختیار خواهند داشت و البته خود شرکت اپل نیز امیدوار است با این سرویس، صاحبان جراید و نشریه‌ها پیش از پیش به راه‌اندازی نسخه الکترونیک نشریه خود با عکس‌ها و تصاویر با کیفیت بالا ترغیب شوند.

شرکت اپل همچنین اعلام کرده است که این سرویس فعلا تنها در کشور آمریکا در دسترس است اما این شرکت امیدوار است تا بتواند این سرویس را برای سایر کاربران خود در اقصی نقاط جهان راه‌اندازی کند.

هنوز از چگونگی اشتراک کاربران در این سرویس و هزینه اشتراک آن هیچ‌گونه اطلاعاتی منتشر نشده است.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.