چهار تفنگدار مدرن نوکیا معرفی شدند!

هر 4 مدل جدید نوکیا با سیستم عامل سیمبیان 3 طراحی برای سلیقه‌های مختلف به بازار معرفی شده است.

7

به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی Tgdaily، شرکت نوکیا در کنفرانس نوکیا ورلد 2010 ،4 تلفن همراه مبتنی بر پلاتفرم جدید سیمبیان 3 معرفی کرد.

شرکت نوکیا امیدوار است که این چهار تازه وارد سیمبیانی بتوانند این شرکت را در مسابقه چهار اسبه در بازار گوشی های هوشمند در آمریکا یاری برساند.

نیکلاس ساواندار مدیر مرکز بازار یابی نویکا در این مورد گفت:”عضوهای تازه وارد خانواده نوکیا هوشمندانی هستند که سریعتر،بسیار کاربر دوست و مورد علاقه توسعه دهندگان برنامه برای نوکیا هستند”.

اولین تلفن همراه تازه وارد گوشی جنجالی نوکیا N8 است که دارای دوربین 12 مگاپیکسلی کارل زایس و قابلیت اتصال به سیستم صدای فراگیر سینمای خانگی به وسیله کابل standard HDMI cable است و نخستین موبایل نوکیا با سیمبیان 3 است که راهی خیابان ها می شود و قیمتی در حدود 370 یورو دارد.

تلفن های همراه C6 و C7 بازار شبکه های اجتماعی را هدف گرفته اند  و هر دو این تلفن های همراه دارای دوربین 8 مگاپیکسلی و تکنولوژی جدید صفحه نمایش نوکیا به نام Clear Black هستند .

موبایل C6 دارای صفحه نمایش 3.2 اینچی AMOLED لمسی  با کیفیت نمایش 640×360 پیکسل است و قابلیت ضبط ویدیوهای HD را نیز دارد و با قیمت 260 یورو عرضه میشود و موبایل C7  نیز دارای صفحه نمایش 3.5 اینچی AMOLED لمسی و با قیمت 335 یورو عرضه خواهد شد.

چهارمین عضو جدید خانواده نوکیا مدل E7 است که بیشتر برای کارهای اداری طراحی شده است و دارای صفحه کیبورد فیزیکی کامل اسلاید  و صفحه نمایش 4 اینچی پولاریزد AMOLED لمسی با کیفیت 640 x 360 پیکسل است و قرار است با قیمت 500 یورو عرضه شود.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

7 نظر برای این مطلب
  1. Davood21 می‌گوید

    – بالاخره کامنت ها و ایمیل هام به Tgdaily نتیجه داد و اشتباهشون رو تصحیح کردن. لطفا شما هم عبارت عجیب HDMA رو تصحیح کنید.
    – سایتی مانند Tgdaily با همه مقالات و بررسی هایی که انجام داده، از نظر آکادمیک یک سایت مرجع محسوب نمیشه.
    ـ زبان انگلیسی انقدر به بررسی و یا مقاله ها اعتبار میده که حاضر به تصحیح HDMA نبودید؟ هیچ کس هم نپرسید اصلا HDMA مخفف چی هست که نوشتید؟
    موفق باشید.

    فارنت:
    داوود جان خوشحالیم که هنوز کسانی وجود دارن که به صحت یک خبر این قدر حساسیت نشون می دن . بله شما درست می‌گید و ما هم از این بابت از شما عذرخواهی می‌کنیم.
    اما در مورد مواردی که شما فرمودید:
    – تی‌جی‌دیلی با توجه به اینکه یک پایگاه خبری تقریبا فعال به شمار می‌آد نمیشه اون رو از درجه اعتبار ساقط دونست.
    متاسفانه این روزها زبان انگلیسی به زبان اول دنیا تبدیل شده و تمامی مقالات علمی در جهان به همین زبان رسمی منتشر می‌شن. اکثریت خبرگزاری‌های دنیا به همین زبان خبر منتشر می‌کنن و این زبان اعتبار اصلی رسانه‌ها به حساب میاد.
    ممنون بابت پیگیری و خوشحال میشیم باز هم ما رو از نظراتتون محروم نکنید.
    با تشکر
    فارنت

  2. Davood می‌گوید

    نمیدونم چرا انقدر مطمئن هستید!
    The USB OTG adapter is one of 2 adapters shown in the user manual, the second is a HDMI connector to female HDMI adapter that can be used with any standard HDMI cable to output video to your HDTV.
    منبع:
    http://www.cellfanatic.com/2010/05/04/nokia-n8-reads-usb-flash-drives-on-the-go/
    http://cgi.ebay.com/Verizon-Motorola-Droid-2-Nokia-N8-X-Micro-HDMI-cable-/270615754920
    http://conversations.nokia.com/2010/07/01/nokia-n8-the-home-cinema-in-your-pocket/
    http://europe.nokia.com/find-products/devices/nokia-n8/specifications
    http://gadgetized.net/nokia-n8-details-hdmiscreenbattery-lifesocial-networkingflash-supportemail-web-tv/
    http://en.wikipedia.org/wiki/HDMI

    فارنت: دوست عزیز ما منکر وجود HDMI که نشدیم منتها این کابل با آنچه که مد نظر شماست متفاوته لینک منبع در خبر قرار داده شد لطفا به این قسمت از خبر توجه کنید.

    and the ability to connect to a home surround sound system via HDMA cable.

    دوباره از حساسیت و دقت نظرتون نسبت به اخبار فارنت تشکر می کنیم

  3. Davood می‌گوید

    منظور شما از Standard HDMA Cable
    همون Standard HDMI Cable هست؟

    فارنت: نه دوست عزیز Standard HDMA Cable کاملا درسته ممنون از دقت نظرتون

  4. sea می‌گوید

    با سلام
    بهتره نگاهی به سایت نوکیا بندازید

  5. mahan می‌گوید

    ولی نوکیا باید مواظب سامسنگ باشه تا آندرید .

  6. علی می‌گوید

    اشتباه میکنید
    1_ نوکیا یک سیستم عامل جدید نوشته به اسم میگو که بر پایه لینوکس هست 2_ سیمبین 3 نسل جدید این سیستم عامل هست و هنوز مشخص نیست در چه سطحیه و نمیشه گفت آندرویید یا هر سیستم عامل دیگه ای از اون سرتره

  7. Sina می‌گوید

    سلام و مرسی از سایت خوبتون به نظر من اگه نوکیا بخواد باز به روزای اوجش برگرده باید یه سیستم عامل جدید بنویسه که حرفای جدید واسه گفتن داشته باشه آندروید از هر لحاظ سره