تلویزیون گوگل در پاییز روشن میشود!

شرکت گوگل با هدف یکپارچه کردن اینترنت با تلویزیونهای سنتی این سرویس را راه اندازی می‌کند.

2

به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی دیلی تلگراف،شرکت گوگل به صورت رسمی اعلام کرد که تلویزیون اینترنتی این شرکت در پاییز سال جاری در آمریکا به صورت آزمایشی راه اندازی می‌شود.

اریک اشمیت رئیس اجرایی شرکت گوگل در برلین در این مورد گفت:نمایندگان ما در IFA به جهانیان نشان خواهند داد که ما چگونه تلویزیون خودمان را در کشور امریکا راه‌اندازی خواهیم کرد.

پروژه تلویزیون گوگل با هدف یکپارچه سازی محتوای اینترنت با تلویزیون های سنتی از سوی گوگل کلید خورده است و پلاتفرم این تلویزیون کاملا منطبق بر پلاتفرم اندروئید گوگل خواهد بود”.

اشمیت در این مورد گفت:”کاربران از این طریق قادر به جستجو در اینترنت و دسترسی به وب سایت‌های اینترنتی خواهند بود و البته ما با ارائه دهندگان محتوای اینترنتی در تعامل خواهیم بود ولی بسیار بعید می‌دانم که گوگل خود به تولید محتوا اقدام کند”.

البته پیش‌تر این این شرکت‌های سونی و سامسونگ نیز از پروژه‌ای مشابه برای تلویزیون‌های خبر داده بودند که در حال حاضر به مرحله اجرا نرسیده است.

اعلام راه‌اندازی تلویزیون گوگل درست یکهفته پس از کنفرانس اپل ومعرفی تلویزیون اپل است که کاربران قادر خواهند بود به صورت مستقیم به دانلود فیلم و تماشای ویدیوهای دلخواه خود بپردازند.

در ضمن شرکت گوگل اعلام کرد که این شرکت در حال مذاکره با تولید کنندگان وسایل الکترونیکی و خانگی برای استفاده از آندروئید در گجتها و سایر وسایل الکترونیکی است.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. مهران می‌گوید

    زنده باد گوگل … !
    استیو بره جلو بوق بزنه :دی

  2. تایـتـــان می‌گوید

    این گوگــــل داره همرو از دنیا به سمته خودش به سبکی جدب می کنه انسان هر روز تنبل تر بشه این پیامد منفیش بود البته پیامد مثبت هم داره که فک کنم پیشرفت تکنولوژیه فقط
    آینده رو بگم؟
    اسم زمین شده گوگل – تی شرتای گوگل می پوشید – و گوگل می نوشید .