وقتی پادشاه عربستان هم صاحب «iPad» می‌شود!

به نظر می‌رسد با دستان بزرگی که پادشاه عربستان دارد، کار با این تابلت برای او کم دردسر نباشد. این موضوعیست که در تصاویر نیز کاملا هویدا است و دست ملک عبدالله به تنهایی تمام صفحه iPad را پر کرده و او عاجزانه در تلاش است تا صفحه تابلت را از لای انگشتان خود مشاهده کند.

23

به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی to5mac  ملک عبدالله پادشاه عربستان در تصاویری که به تازگی در اینترنت منتشر شده است، در حال استفاده از تابلت شرکت اپل یعنی iPad دیده می‌شود.

به گفته وب‌سایت مذکور پادشاه عربستان از این تابلت برای امور شخصی و اقتصادی خود استفاده می‌کند.

هر چند به نظر می‌رسد با دستان بزرگی که پادشاه عربستان دارد، کار با این تابلت برای او کم دردسر نباشد. این موضوعیست که در تصاویر نیز کاملا هویدا است و  دست ملک عبدالله به تنهایی تمام صفحه iPad  را پر کرده و او عاجزانه  در تلاش است تا صفحه تابلت را از لای انگشتان خود مشاهده کند.

شاید این تصاویر نیز یک ژست تبلیغاتی جناب ملک باشد شاید..

پیش از این تصاویری از استفاده مدودف رییس‌جمهور روسیه از این محصول اپل منتشر شده بود و  نخست‌وزیر نروژ نیز که در زمان فعالیت آتشفشان ایسلند و لغو تمامی پروازهای آمریکا به اروپا اعلام کرده بود که با یک آی‌پد کشور خود را از راه دور اداره می‌کند.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

23 نظر برای این مطلب
  1. warrior می‌گوید

    این مردک بی سواد قرآن که به زبان مادری خودش هستش بلد نیست روخوانی کنه چطور اونوقت با تبلت کار میکنه !!!

  2. علیرضا می‌گوید

    داداش چرا خودتون رو ناراحت می کنید . بیایید من رو شاه کنید و من هم قول می دم برای خودم آی پد و خیلی چیزای دیگه بخرم . بعد شما برید بگید ایران ظیشرفت کرده و سران مملکت خیلی باکلاس تشریف دارن.اونطوری هم فرهنگمون بالاتر میره هم خیلی چیزای دیگه …

  3. amir می‌گوید

    سلام امیر محمد عزیز. اولا تبریک میگم به خاطر این همه پختگیت با این سن و ساله کمت …
    پسر خوب من نمیخوام به قول شما پوز بدم و اصلا در کل خرید لپ تاپو آی پد و … چیزی نیست که درجه ی آدمو ببره بالا
    من یه سوال ساده پرسیدم و نظر دوستانو خواستم.در ضمن اگه شما این جور برداشت کردی که میخوام پوز بدم!از شخص شما عذر میخوام!

  4. امیرمحمد مصدقی می‌گوید

    اخه چرا هی پوز میدین میگین من اینو دارم من اون را دارم اگه شما می خواهی چیزی بخری اوّل یک لبتاب بخر من 11سالمه 5 ساله با کامپیوتر کار می کنم سه ساله وب می نویسم. دل ان اسپیرون 5110 دارم خیلی هم راضی هستم.

  5. حقیقت یاب می‌گوید

    دیدیدخیلی ازدوستان باواقع بینی و بدون تعصب موضوع رادرک کردندچرابه جای حواشی ازفرهنگ وبه روزبودن اوناچیزی نمی نویسیدتاکی بایداز این اون ایرادبگیریم درحالی که سرتاپای مانقص وعقب ماندگی وفقر و بیچارگی میباشداین همان پادشاهی است که تاچندوقت بیش میگفتند:داره میمیره وبعضی از …. خوشحال بودندحالا ببینیدکه ما کجاییم و انا کجا …….!

  6. amir می‌گوید

    ممنون از شما رضا خان
    ipad2 که میخواستند بیارند کنسل شد:( عوضش iphone4 CDMA خریدند
    منتظرم تا اول تابستون بیاد:) اونم باید جلبرک کنم؟؟اصلا جلبرک یعنی چی و کجا و چه جوری بایست انجام داد؟
    بازهم تشکر

  7. رضا می‌گوید

    امیرعزیزم اگر اى پاد از هرجا اوردى دردرجه اول باید توایران جلبرک کنى تا بتونى باسیستم ایران کارکنى ونصیحت بعد اینکه یه موقع هزینه اضافى براى سیم کارتخور نکنى که تو کشورماجواب نمیده چون ترى جى درایران نداریم و جی پى اراس کشور توانایى راه اندازى اى پد را ندارد اى پد واى فاى بگیروباوایرلس به اینترنت وصل شو من باوایمکس وصل میشم وبهترین لذت را باکارکردن اى پد میبرم 

  8. amir می‌گوید

    دوستان نظرتونو لطفا در مورد این سوال من بگید:
    من میخوام به یکی از آشنا ها سفارش بدم ipad2 برام بیارنداز آمریکا…آیا کار درستیه؟ یعنی در ایران کامل و درست کار خواهد کرد؟ یا صبر کنم به صورت عمده وارد ایران شه ؟
    ممنون از فارنتی ها

  9. مجید می‌گوید

    مجید دلبندم. تابلت اشتباهه. تبلت!

  10. turkmen می‌گوید

    دوستان عزیز من هم با شما موافقم .
    زمانی که ما راه آهن،پالایشگاه نفت و… داشتیم عربها داشتند با شتر در صحرا مسابقه می دادند .حالا فقط 30 سال از آن دوران می گذرد و ما کجا آنها کجا؟!
    پس حتما یه جای کار ما می لنگه و اون رو هم که صد البته شما می دونید
    ببینید اونها با علم و اینترنت و تکنولوژی چه استفاده هایی می کنند ولی ما از اینترنت 256kbهم محرومیم
    الان در کشور همسایه شمالی ما ترکمنستان من خبر دارم جوانان اشان به چه حد علمی رسیده اند تمامی امکانات علمی با پرهزینه ترین تخصص ها را فقط واسه چند نفر دارند خرج می کنند چون می خواهند راه چندصد ساله رو در چند سال دیگه طی کنند با سیاست هم کاری ندارند مدرسین دانشگاه آنها اساتیدی هستند از ژاپن و آمریکا و کشورهای اروپایی!
    10 سال پیش ما جوان های ایرانی اونها را مسخره می کردیم ولی حالا اونها مارو مسخره میکنند فقط در عرض 10سال !

  11. masood می‌گوید

    bichare ha hamin arabha ham 4000 sal zoodtar shahrneshin shodan alan ham ke vazetoon ine..

  12. آرام می‌گوید

    دیگه واقعا دور آیپد رو باید خط کشید
    آقایونی که میگن اونا جلوترن ٍ اگه جلو بود که عقلش میرسید آیپد نمیگرفت اونا دارن نمی تونن استفاده کنن ما هم نداریم نمیتونیم باز هم ما جلوتریم چون آدم عاقل آیپد نمیگره دستش ….!!!!

  13. میلاد می‌گوید

    این کجاش دستش بزرگه آخه . چرا مطالبتون رو با این حرفای بچه گانه خراب میکنید ؟ آقا اونا فرهنگشون از ما بهتره . زور که نیست. من که دیگه مطالب سایت شما رو نمیخونم اصلا خوشم نیومد.

  14. amir reza می‌گوید

    ma iranyha by janbe hastym valy taghsyre khodeman nyst ma ra injory bar avordehand va khodeman ham tanbal hasatym va porro hastym dar irad gyry

  15. شناس می‌گوید

    دوستان عزیز متاسفانه اعراب از جدیدترین تکنولوژی های روز استفاده می کنند.یک روزنامه نگار انگلیسی بعد از مصاحبه با امیر دبی شیخ محمد گفته ایشان به اندازه یک دکترای کامپیوتر از تکنولوژی اطلاعات آگاه است.
    ما چی؟
    اعراب دیگر بی سواد سوسمار خوار و شتر چران نیستند از ما در علم و تکنولوژی متاسفانه جلوتر هستند.با فحش به اعراب کار ما پیش نمی ره.

  16. آرش می‌گوید

    من با نظر لقمان موافقم، اونا هرچی باشه از تکنولوژی روز برای بهبود وضعیت کشورشون بهترین استفاده رو میکنن، همون شهر دبی به عنوان مثال، کمترین اصطکاک بین آدما وجود داره، مثلا همه چیز کاملا آنلاین پرداخت و دریافت میشه، بانک ها و سیستم هاشون به همه جای دنیا لینک هست! این شهر مثال خوبیه چون تا 30 سال پیش واقعا عددی نبود!
    من کاری به دولت و اینا ندارم، مهم مدیریتیه که پشت یک سیستم وجود داره! واقعا آدم افسوس میخوره وقتی میبینه کشور خودمون اون همه استعداد داره، اما اینا بدون داشته همچون مغز هایی به چه جایگاهی رسیدن!
    بهتره بجای ایراد گرفتن از دیگران کاستی های خودمون رو بیشتر ببینیم و راهی عملی برای بر طرف کردن اونها پیدا کنیم!
    متاسفانه ما تو هرکاری میخوایم چرخ رو از اول اختراع کنیم!

  17. علی می‌گوید

    بدبخت ملک عبدالله لابد همش با اینترنت دیال اپ به اینترنت وصل میشه نمیدونه که ایران اینترنتش end سرعته

  18. وحید می‌گوید

    به هیچ چیز این ملک عبدالله نتونستین گیر بدین گفتین دستش بزرگه. این دیگه از اوناش بود

  19. لقمان می‌گوید

    چرابایدفکر کنیم تبلیغاتیه.دلیلتون چیه.عادت کردیم بدون دلیل همه رو محکوم کنیم.یه نگاه به شهرامون بندازید(خیابان انقلاب تهران) و یه نگاه به شهرهای اونها بندازید (دوبی)تفاوت اززمین تا اسمونه.مدیران ماکار با کامپیوتر را هنوزبلد نیستند و بعد از گرفتن پست کلاس فشرده برایشان تشکیل میشود.وزیرامور خارجه مایک زبان بیگانه هم بلد نیست.اونوقت ما باید به همه بخندیم پیشرفتهای دیگران را نبینیم.

  20. داریوش جان می‌گوید

    بی خیال اونا شما به کارتون برسید.تشکر

  21. unknownlive می‌گوید

    اه زد جوادش کرد نمی شد حالا این …. دستش نمی گرفت حالم بهم خورد.. اصلا ای پد نخواستم.. می خواستم برم این هفته بخرم که این زد خرابش کرد

  22. مزدک می‌گوید

    مدیر گرامی این خبر را بگذار در بخش سرگرمی رسانه تان.
    با سپاس
    مزدک

    فارنت: مزدک جان .. سرویس دنیای سرگرمی فارنت به بازیهای ویدیوئی و اخبار حواشی اون اختصاص داره این خبر به سرویس گوناگون بیشتر اختصاص داره.. ممنون از توجهتون..
    با تشکر

  23. sedar می‌گوید

    امان از این دروغ های تبلیغاتی!!!!!!!!