سالمندان بالای 50 سال مشتریان همیشگی فیس‌بوک!

تقریبا از هر 2 کاربر در شبکه‌های اجتماعی،یک نفر یالای 50 سال سن دارد.

1

به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی Tgdaily،در حالی که هنوز نگرانی در مورد سن کم استفاده کنندگان از شبکه‌های اجتماعی وجود دارد  جمعیت میانسالان و کهنسالان به تازگی شروع به درک لذت وچگونگی استفاده از فیس‌بوک کرده‌اند.

با شنیدن این خبر ممکن است جوانان و نوجوانان برای گرفتن درخواست دوستی کمی محتاط تر عمل کنند زیرا به صورت تقریبی از هر 2 نفر فعال در شبکه‌های اجتماعی یک نفر بالای 50 سال سن دارد.

بر اساس آخرین مطالعه‌ها از گروه تحقیقاتی Pew این افزایش آمار زمانی قابل توجه‌تر می‌شود که بدانیم این آمار در سال گذشته دارای نرخ 1 کاربر به 4 کاربربوده است.

به نظر می‌رسد استقبال سالمندان  از شبکه‌های اجتماعی بیشتر برای جلوگیری از احساس تنهایی سالمندی و همچنین ایجاد انگیزه بیشتر برای مدت باقی مانده زندگی است.

طبق آمار موسسه مذکور 61 درصد کسانی که بین سنین 30 تا 49 سال دارند دارای یک حساب شبکه‌های اجتماعی هستند و 86 درصد از افراد 18 تا 29 سال نیز دارای یک حساب فیس‌بوک یا تویئتر یا سایر شبکه‌های اجتماعی هستند.

مونو لوگ یکی از این کاربران میانسال در مورد فیس بوک بسیار جالب است:

“من پیش تر حتی نمی‌دانستم فیس‌بوک چیست ولی الان فکر می‌کنم که می توان با فیس‌بوک ضایعات زمان را از بین برد”.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. محسن می‌گوید

    خیلی جالبه. اما این جور اخبار رو برین بزارین برای اونا که آزاد زندگی میکنن نه ما ..