آیفون 100 میلیون کاربر فیس‌بوکی فعال دارد!

در حدود 150 میلیون کاربر از طریق تلفن‌های همراه به فیس بوک متصل می‌شوند که 100 میلیون نفر از آنان دارای آیفون هستند.

0

به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی Pcworld،طبق اخرین گزارش‌ها برنامه فیس بوک آیفون در ماه در حدود 100 میلیون کاربر فعال دارد.

طبق آخرین آمار وبلاگ توسعه فیس بوک در حدود 150 میلیون کاربر فیس‌بوک در تلفن های همراه هوشمند فعال هستند که در حدود 100 میلیون از این کاربران از طریق آیفون به فیس‌بوک متصل می‌شوند.

بنا بر گفته دیوید کرک پاتریک مسئول این وبلاگ یکی از دلایل این استقبال کامل‌تر بودن برنامه فیس بوک ارائه شده برای آیفون نسبت به سایر تلفن‌های همراه هوشمند است و در ضمن  در آخرین نسخه از فیس‌بوک ارائه شده برای آیفون ، قابلیت به اشتراگ گذاری اماکن و مکان‌های کاربر به آن اضافه شده است که فعلا فقط در کشور امریکا قابل دسترسی است که طبق آن دوستان فیس‌بوکی می‌توانند مکان‌های خود را با دوستان و سایر علاقمندان به اشتراک بگذارند.

در بروز رسانی های اخیر فیس بوک مواردی همچون تنظیمات ساده‌تر حریم شخصی،پشتیبانی از موضوعات مختلف یا چندین دسته کاربر مختلف و همچنین بهبود رابط کاربری نیز اضافه شده است.

علاقمندان می‌تواند آخرین نسخه از برنامه فیس‌بوک را از طریق فروشگاه رسمی شرکت اپل در اینجا دریافت کنند.

لینک برنامه مذکور به صورت کرک شده در اینجا

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.