یونیکام چین، آیفون را جیلبریک شده می‌فروشد!

این شرکت برای جلب مشتریان بیشتر خدماتی از قبیل تبدیل سیم کارت به میکرو سیم و همچنین یک قاب رایگان را نیز ارائه میدهد.

1

به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی Micgadget،در تازه‌ترین خلاقیت چینی‌ها برای جلب کاربران و تسخیر بازار  ،اپراتور مخابراتی یونیکام بزرگترین اپراتور مخابراتی چین و همچنین نماینده رسمی شرکت اپل در این کشور قصد دارد تا آیفون 4 را به صورت جیلبریک شده به متقاضیان واگذار کند.

به نظر می‌رسد این اپراتور کشور اژدها از اقبال کاربران آیفون به جیلبریک به فکر یک بازاریابی خوب افتاده است و قصد دارد با این روش منحصر به فرد بتواند آیفون فراوانی در کشور میلیاردی چین به فروش برساند.

گفتنی است که شرکت یونیکام این پوسترهای تبلیغاتی و خدمات جیلبریک را فقط در فروشگاه‌های معدودی از جمله در شهر دونگوان آغاز کرده تا در صورت استقبال کاربران این خدمات را گسترش دهد.

این شرکت در پی جیلبریک کردن ایفون 4 قیمت آنرا نیز به صورت نسبی کاهش داده به صورتی که آیفون 4 با ظرفیت 32 گیگابایت با قیمت در حدود 1025 دلار به فروش می‌رسد که قیمت آیفون 4 با ظرفیت 16 گیگابایت نیز در همین حدود در جهان به فروش می‌رسد.

در ضمتن این اپراتور برای اینکه مشتریان بیشتری جذب کند وعده داده بهمراه هر خرید انجام شده مواردی مانند تبدیل سیم کارت به میکروسیم،نصب 10 بازی از سیدیا (فروشگاه زیرزمینی اپل) و همچنین یک کیس رایگان در اختیار خریداران قرار دهد.

البته مشخص نیست که آیفون‌های جیلبریک شده از طریق وب سایت Jailbreakme.com جیلبریک شده‌اند یا خیر زیرا شرکت اپل در بروز رسانی اخیر سیستم عامل آیفون خود یعنی 4.0.2 قابلیت جیلبریک از این طریق را مسدود کرده است.

این تبلیغات در حالی صورت می‌گیرد که شخص استیو جابز و شرکت اپل یکی از مخالفان سرسخت جیلبریک ایفون هستند وبعد از قانونی شدن جیلبریک در محاکم قضایی امریکا در حال پیگیری لغو قانون مذکور هستند.

باید منتظر ماند و دید که شرکت اپل و استیو جابز در قبال این حرکت یونیکام در چین چه تدابیری اتخاذ خواهند کرد و البته که طبق بنرهای تبلیغاتی یونیکام خدمات جیلبریک برای آیفون 4،آیفون 3GS و آی-پد صورت می‌گیرد.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. عمو علی رضا می‌گوید

    دزد که به دزد بزنه شاه دزده.
    الان تو سایتای دیگه یه خبری رو دیدم مبنی بر این که تو چین یه شهری درست کردند به اسم کاشان و تو اون شهر محصولاتی میسازند از قبیل فرش و گلاب واین محصولات رو صادر میکنند به اسم تولید کاشان. دولت فعلی ماهم که قربونش برم حکم کبریت بی خطر رو داره و بی تفاوت (یا احیانا رافت اسلامی)از این قضیه هم مثل همیشه چی…