گزارش تصویری: عکس‌برداری از عبور گلوله از دل یک قطره آب!

تمامی مراحل عکسبرداری با استفاده از یک لپ‌تاپ که عملیات رهاسازی قطره‌، باز کردن شاتر دوربین، روشن کردن فلش و شلیک گلوله را بر عهده داشت، صورت گرفته است.

4

فارنت: همواره هنر عکاسی توانسته در تمامی لحظات به ثبت زیباترین تصاویر از محیط اطاف ما بپردازد. در عکاسی گاهی پایین آوردن سرعت ثبت عکس منجر به خلق تصاویری بدیع می شود اما همین عامل سرعت وقتی به بالاترین درجه خود می‌رسد و می‌تواند از سرعت گلوله بالاتر رود هم تصاویر دیدنی خلق می‌کند.

لکس آگوستین عکاس آماتور هلندی که تخصص ویژه‌ای در عکاسی با سرعت بالا دارد از لحظات عبور گلوله از درون اشیاء مختلف مانند لامپ، قطره آب و.. عکس‌برداری کرده است.

این عکاس 52 ساله می‌گوید: من عکاسی را از سال 1976 آغاز کردم زمانی که عکاسی به صورت سیاه و سفید بود و من خودم عکس‌های خودم را چاپ می‌کردم. در دهه 80 و 90 فعالیت‌های عکسبرداری من کاهش پیدا کرد و این تا زمانی که من یک دوربین دیجیتال HP715 در سال 2001 خریدم، ادامه پیدا کرد. این موضوع اشتیاق مرا به عکاسی دوباره افزایش داد و من یک دستگاه دوربین دیجیتال  Canon Digital Rebel (300D) در سال 2004 و بعد یک دستگاه دوربین Canon 40D خریدم.

لکس که به عنوان یک محقق در ایندهوون هلند مشغول به کار است، عکس‌هایی نیز از لحظه برخورد قطرات آب و شیر به روی سطوح و سطح آب گرفته است. او می‌افزاید: این تصاویر با سرعت بالای فلش به نوعی منجمد شده‌اند. من می‌توانم به سرعتی کمتز از 1/40.000 ثانیه با قدرت فلش برسم.

وی می‌گوید: این گلوله‌ها واقعی هستند که از یک تفنگ آزمایشگاهی شلیک شده‌‌اند که انرژی بسیار کمتری نسبت به یک تفنگ واقعی و یا یک اسلحه گرم دارند.

لک خاطرنشان می‌کند: تمامی مراحل عکسبرداری با استفاده از یک لپ‌تاپ که عملیات رها سازی قطره‌، باز کردن شاتر دوربین، روشن کردن فلش و شلیک گلوله را بر عهده داشت، صورت گرفته است.

منبع: دیلی‌تلگراف

وب‌سایت شخصی Lex Augustijn

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

4 نظر برای این مطلب
  1. حسن آذری می‌گوید

    باتشکر من معلم عکاسی هستم از مطالب عکاسی شما لذت بردم

  2. حسین می‌گوید

    30.000 فریم در ثانیه!!

  3. مصطفی می‌گوید

    شونصد فریم در ثانیه!

  4. امین می‌گوید

    wow