گوگل شما را به بازی در مرورگرتان دعوت می‌کند!

گزارش‌ها حاکی از آن است که گوگل قصد دارد در نمایشگاه فناوری جی‌دی سی کلن از بازی‌های ویدیوئی مبتنی بر مرورگرهای اینترنتی همچون مرورگر کروم در فروشگاه اینترنتی کروم پرده بردارد.

0

به گزارش فارنت و به نقل از دیلی‌تلگراف گوگل قصد دارد در فروشگاه جدید برنامه خود، بازی‌های ویدیوئی ویژه‌ای را برای مرورگر اینترنتی کروم به نمایش گذاشته و عرضه کند.

دیلی‌تلگراف در گزارش خود آورده است که مارک دلورا یکی از تولیدکنندگان بازی‌های ویدیوئی همکار با گوگل و مایکل ماهئموف یکی از مقامات ارشد توسعه‌دهنده مرورگر کروم قرار است در نمایشگاه جی‌دی‌سی اروپا که در شهر کلن آلمان برگزار شده و محلی برای عرضه جدیدترین فناوری‌ها در حوزه بازی‌های ویدیوئی است، پیش‌نمایشی از این قابلیت کروم را به نمایش بگذارند.

این روزنامه در ادامه گزارش خود آورده است که در میان بازی‌هایی که قرار است در فروشگاه کروم عرضه شود نام‌هایی همچون Lemmings, Quake II, Plants vs Zombies و  Lego Star Wars دیده می‌شوند.

دیلی‌تلگراف افزوده است که گوگل اعلام داشته که کاربران در ماه اکتبر و با راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی مرورگر کروم این شرکت شاهد بخش ویژه‌ای برای بازی‌های ویدیوئی مبتنی بر مرورگر کروم خواهند بود که با این اقدام بسیاری از مشکلاتی که امروزه بازی‌های آنلاین با آن روبرو هستند، برطرف خواهد شد.

بر اساس این گزارش کاربران با پرداخت مبلغی خواهند توانست از بازی‌ها و برنامه‌های موجود در این فروشگاه بهره ببرند و گوگل تخفیف ویژه‌ای نیز برای بهره بردن از این فروشگاه برای توسعه‌دهندگان کروم در نظر گرفته است.

فروشگاه اینترنتی کروم از دید بسیاری از کارشناسان، تلاش گوگل برای رقابت با فروشگاه آی‌تونز اپل است که در آن محصولاتی مانند فیلم‌های ویدیوئی، موسیقی و .. به صورت آنلاین به فروش می‌رسد و همچنین مبنای فروشگاه نرم‌افزار اپل نیز است که در آن کاربران قادر به دانلود و بارگذاری بازی‌ها و نرم‌افزار برای تلفن همراه آیفون، دستگاه آی‌پد و آی‌پاد تاچ خود هستند.

بنا بر اعلام گوگل در فروشگاه کروم کاربران قادر خواهند بود شرح کاملی از محصولات و رتبه داده شده توسط دیگر کاربران به برنامه مورد نظر را مشاهده کنند و همچنین خواهند توانست محصولات مورد پسند دوستان خود را نیز ببینند.

توسعه‌دهندگان کروم نیز خواهند توانست با برنامه‌هایی بر مبنای استانداردهایی همچون HTML5 و فلش و زبان‌های برنامه‌نویسی همچون C++ در این فروشگاه محصول خود را عرضه کنند.

گوگل همچنین اعلام کرده است که بازی‌های ویدیوئی عرضه شده در این فروشگاه را می‌توان علاوه بر کروم در دیگر مرورگرهای استاندار و به روز کنونی استفاده کرد.

فیلم کامل توضیحات گوگل در خصوص این فروشگاه را اینجا می‌توانید ببینید.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.